کد خبر: ۳۳۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: در شرایطی که رسوایی خودروهای دیزلی فولکس واگن باعث برانگیخته شدن خشم مشتریان امریکایی درمورد این دست خودروها شده،شرکت جگوار لندروور تصمیم گرفته طیف جدیدی از محصولات مجهز به موتورهای دیزل را معرفی می کند.

توسعه خودروهای دیزلی جگوار لندروور در آمریکا

گروه بین الملل: در شرایطی که رسوایی خودروهای دیزلی فولکس واگن باعث برانگیخته شدن خشم مشتریان امریکایی در مورد این دست خودروها شده ، شرکت جگوار لندروور تصمیم گرفته طیف جدیدی از محصولات مجهز به موتورهای دیزل را معرفی می کند.

به گزارش خبر خودرو، طبق اعلام جو ابرهارت، مدیر جگوار لندروور (JLR)، این شرکت عرضه اولین خودروی دیزلی خود در ایالات متحده را آغاز کرده و به دنبال تغییر راهبرد فناوری های جدید خود در مورد تمامی محصولات آینده اش است.

رینج روور و رینج روور اسپرت اولین محصولاتی از JLR هستند که با موتور دیزلی وارد بازار ایالات متحده شده اند و فروش آن ها از دو هفته پیش آغاز شده است.

هنوز مشخص نیست که رسوایی به بار آمده برای خودروهای دیزلی فولکس واگن تا چه حد بر روی ذهنیت مشتریان این دست خودروها تاثیر گذاشته و باعث کاهش اقبال آن ها شده است.

گفتنی است اداره حفاظت از محیط زیست ایالات متحده متوجه شده که برنامه نرم افزاری تمامی خودروهای دیزلی فولکس واگن به نحوی دستکاری شده تا میزان آلایندگی آن ها را کم تراز مقدار واقعی و به نوعی مطابق قوانین محیط زیست این کشور نشان دهد.

جگوار لندروور درنظر دارد از طریق معرفی محصولات جدید ارزان تر و ارائه خدماتی همچون سرویس دوره ای رایگان فاصله با دیگر رقبای بازار را کم کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"