کد خبر: ۳۳۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، رئیس انجمن صنفی جایگاه داران کل کشور گفت : کارت سوخت به عنوان کلید سوخت گیری در جایگاه های عرضه بنزین بوده و بدون این کارت ها مراجعان نمی توانند سوخت گیری نمایند و وجود آنها الزامی است .

کارت های سوخت وارد شبکه شتاب می شوند

به گزارش خبر خودرو ، رئیس انجمن صنفی جایگاه داران کل کشور گفت : کارت سوخت به عنوان کلید سوخت گیری در جایگاه های عرضه بنزین بوده و بدون این کارت ها مراجعان نمی توانند سوخت گیری نمایند و وجود آنها الزامی است .

ناصر رئیسی فرد در گفتگو با خبر نگار خبر خودرو اظهار داشت : سوختگیری مراجعان به وسیله کارت سوخت بدون اتلاف وقت انجام می شود و در صورت بروز مشکل یا اختلاف قیمت ، به وسیله این کارت ها می توان نسبت به رفع مشکل اقدام کرد .

وی با اشاره به مزیت استفاده از کارت سوخت گفت :با این کارت ها ضمن آمارگیری دقیق میزان بنزین مصرف شده در کشور می توان اطلاعات میزان سوخت مصرفی هر خودرو را با دریافت نسخه پرینت از دفاتر مربوطه در شرکت ملی نفت تهیه کرد .

وی اظهار داشت : انجمن صنفی جایگاه داران در صدد است پیشنهادی را برای مصرف بهینه این سرمایه کشور با همکاری بین بانک مرکزی و شرکت ملی نفت ارائه نماید تا مردم بتوانند وجه پرداختی خود را از طریق شبکه شتاب و کارت سوخت پرداخت نمایند .

وی افزود : در صورتی که رانندگان کارت سوخت شخصی خود را همراه نداشته باشند مسلما در جایگاه مشکلاتی خواهند داشت زیرا عدم وجود کارت سوخت شخصی موجب ازدحام جمعیت در جایگاه ها شده و از آنجایی که برای هرسکو 2 کارت آزاد سوخت و در هر کارت امکان ارائه میزان مشخصی از سوخت تعیین شده است این کارت ها قطعا پاسخگوی کلیه مراجعان نخواهد بود .

رئیسی فرد خاطر نشان کرد : کارت های سوخت به هیچ عنوان حذف نخواهد شد و دارندگان آنها باید در حفظ و نگهداری کارت خود کوشا باشند زیرا این کارت ها سرمایه عظیمی  است واز آن باید بهینه استفاده شود .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"