کد خبر: ۳۳۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، شرکت ایرتویا به تازگی طرح فروش جالبی را به نام طرح پس خرید ارائه کرده است که بسیار متفاوت تر از شرایط لیزینگی موجود می باشد و کاملا به نفع مشتری است.

به راحتی صاحب تویوتا شوید!

به گزارش خبرخودرو ، شرکت ایرتویا به تازگی طرح فروش جالبی را به نام طرح پس خرید ارائه کرده است که بسیار متفاوت تر از شرایط لیزینگی موجود می باشد و کاملا به نفع مشتری است.

این طرح به منظور خریدی هوشمندانه و تصاحب یک خودروی تویوتا با استفاده از پیش پرداختی کم و همچنین اقساط ماهیانه مناسب است.

طرح پس خرید چیست؟

اطمینان شرکت ایرتویا به استحکام و کارایی خودروهای تویوتا زیر بنای اساسی این طرح است. در این طرح ، پس از انعقاد قرارداد، خودرو در اختیار شما قرار می گیرد. سپس، اقدام به پرداخت اقساط به صورت ماهیانه می نمایید. پس از 24 ماه، شما سه راه پیش رو خواهید داشت :

 1-      تویوتای خود را نگه دارید

طرح پس خرید ایرتویا به شما این امکان را می دهد که در پایان توافق، تویوتای خود را نگه دارید. کاری که شما باید انجام دهید این است که مبلغ مربوط به ارزش آتی تضمین شده خودرو را پرداخت نمایید. ارزش آتی تضمین شده خودرو مبلغی است که در زمان ثبت نام به شما اعلام گردیده و در قرارداد نیز ذکر خواهد گردید. در این صورت، مالکیت کامل خودرو به شما انتقال داده خواهد شد.

2-      تویوتای خود را بروز کنید

پس از پایان اقساط دو ساله ، شما می توانید تویوتای خود را به شرکت ایرتویا تحویل داده، و یک تویوتای جدید تحویل بگیرید. در این صورت تفاهم نامه جدید همانند تفاهم قبلی با شما منعقد می گردد.

3-      تویوتای خود را پس دهید

ارزش آتی تضمین شده خودرو ، شما را در برابر افت قیمتهای شدید خودرو در آینده بیمه می کند. اگر شما تمایل به بازگرداندن خودروی تویوتای خود دارید، ایرتویا خودرو را از شما پس گرفته و چک ارزش آتی خودرو که به عنوان ضمانت در نزد شرکت بوده است، به شما باز می گردد. البته، این درصورتی است که شما استانداردهای مربوط به استفاده از خودروهای ما شامل کیلومتر استفاده شده، نداشتن تصادف شدید، رعایت سرویسهای دوره ای و ... را رعایت کرده باشید.

 

برای آشنایی بیشتر با این طرح می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

"اینجا را کلیک کنید"

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"