کد خبر: ۳۳۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: احیای وضعیت بازار خودروی ایالات متحده آن چنان درمسیر رو به رشدی قرار گرفته که پس از مدت ها آمار فروش ماه سپتامبر سه خودروساز بزرگ دیترویتی به رشدی دو رقمی و بی سابقه در بیش از یک دهه اخیر رسید.

رکورد شکنی غول های خودروسازی دیترویت

گروه بین الملل: احیای وضعیت بازار خودروی ایالات متحده آن چنان درمسیر رو به رشدی قرار گرفته که پس از مدت ها آمار  فروش ماه سپتامبر سه خودروساز بزرگ دیترویتی به رشدی دو رقمی و بی سابقه در بیش از یک دهه اخیر رسید.

به گزارش خبر خودرو، با ارائه تسهیلات کم بهره، معرفی مدل های ارزان تر و کاهش بهای سوخت شاهد اقبال مجدد مشتریان به بازار خودرو و به ویژه بخش های پیکاپ و شاسی بلند بودیم و همین مسئله باعث افزایش  فروش و سوددهی شرکت های خودروساز شد.

مصطفی محترم از اقتصاددان ارشد شرکت جنرال موتورز، دراین باره گفت: ایالات متحده درحال ایجاد فرصت های شغلی جدید است و قیمت خودروها در کنار بهای سوخت و نرخ بهره ها  رو به کاهش می رود ولی همچنان رشد موجود در بازار با رشد کندی دنبال می شود.

جنرال موتورز، بزرگترین خودروساز ایالات متحده موفق شد درمدت یک ماهه گذشته با رشدی 12 درصدی تعداد 251310 دستگاه از محصولاتش را به فروش برساند که این مسئله باعث افزایش 17.4 درصدی سهم فروش آن در بازار نیز شد.

فورد نیز جهشی 23 درصدی را تجربه کرد و توانست با فروش 221269 دستگاهی محصولاتش رکوردی بی سابقه را در 11 سال گذشته به ثبت برساند. به طوری که طبق اعلام رسمی این شرکت نمایندگی ها ماهی فوق العاده را پشت سر گذاشتند.

از سویی دیگر فیات کرایسلر نیز برای 66 امین ماه پیاپی موفق به ثبت فروش رشد و با 14 % افزایش تعداد 193019 دستگاه خودرو را به فروش برساند. جالب اینجاست که برند جیپ به تنهایی موفق به جهشی 40 درصدی شده و محصولات کرایسلر 200، دوج چلنجر، جیپ کامپس آن جز پر فروش ترین ها بودند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"