کد خبر: ۳۳۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: به تازگی طراحی ذهنی از مرسدس کلاس E مدل 2017 منتشر شده است که اکثر جزئیات دیده شده در نمونه های آزمون این خودرو را در بر دارد.

مرسدس کلاس E مدل 2017 به تکنولوژی هیبریدی مجهز می شود

گروه بین الملل: به تازگی طراحی ذهنی از مرسدس کلاس E مدل 2017 منتشر شده است که اکثر جزئیات دیده شده در نمونه های آزمون این خودرو را در بر دارد.

به گزارش خبرخودرو، گمان می رود این خودرو ماه ژانویه در نمایشگاه خودروی دیترویت 2016 رونمایی جهانی شود.

در کنار این طراحی ذهنی گزارشی نیز منتشر شده است که بر اساس آن گفته می شود تقریبا تمام نسخه های بنزینی و دیزلی این خودرو به تکنولوژی mild-hybrid مجهز خواهند شد که ترکیبی از یک موتور الکتریکی 15-20 کیلووات با یک موتور IC است. با توجه به توان کم این موتور الکتریکی، تمرکز اصلی آن بر کاهش فشار روی موتور است. بازارهای اصلی این خودرو می توانند از طیف حرکتی 50 تا 100 کیلومتر با آلایندگی صفر بهره ببرند که در این صورت مرسدس توان این موتور الکتریکی را به 75 تا 120 کیلووات افزایش می دهد.

مرسدس کلاس E مدل 2017 دارای نسل جدیدی از موتورهای دیزلی 2.0 لیتری چهار سیلندر به همراه موتورهای بنزینی چهار سیلندر کنونی خواهد بود. نسخه های ممتاز این خودرو با طیف کاملا جدیدی از موتورهای 3.0 لیتری خطی شش سیلندر توربو و 4.0 لیتری بای توربو V8 عرضه خواهند شد. شایعه شده موتورهای دیزلی جدید این خودرو آلایندگی CO2 کم تر از 100 گرم در هر کیلومتر دارند.

بدنه این خودرو بر اساس جدیدترین سبک طراحی مرسدس ساخته خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"