کد خبر: ۳۳۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو، طرح تخصیص سوخت در ازای پیمایش، موجب کاهش محسوس مصرف گازوییل بخش حمل و نقل منطقه همدان در ١٠ روز نخست مهرماه امسال شده است.

اجرای موثر طرح پیمایش در منطقه همدان

به گزارش خبرخودرو، طرح تخصیص سوخت در ازای پیمایش، موجب کاهش محسوس مصرف گازوییل بخش حمل و نقل منطقه همدان در ١٠ روز نخست مهرماه امسال شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با تاکید بر تاثیر مثبت طرح پیمایش در مدیریت مصرف سوخت ناوگان دیزلی، ، گفت: بررسی داده های آماری حوزه حمل و نقل از تاثیر راهبردی اجرای این طرح حکایت دارد.

صادق فریدی با بیان این که با عملیاتی شدن این طرح سراسری، منطقه همدان نیز اجرای آن را در نخستین روز مهرماه امسال کلید زد، تصریح کرد:بنابر بررسیها،با اجرای طرح پیمایش،مصرف گازوییل بخش حمل و نقل منطقه همدان در ١٠ روز نخست مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ٨,٦ درصد کاهش داشته است.

وی با مهم برشمردن طرح پیمایش و تاثیر راهبردی آن در مدیریت بیش از پیش مصرف گازوییل در بخش حمل و نقل، تصریح کرد: به نظر می آید که اکنون باید مدت زمان ارائه خدمات سوخترسانی به خودروهای دیزلی در جایگاههای سوخت مورد مطالعه قرار گیرد.

فریدی اجرای طرح عرضه نفت گاز براساس پیمایش مسیر را گامی مهم در برطرف کردن مشکل قاچاق عنوان کرد و گفت: تحقق وعده زمانی عرضه سوخت دیزل به ازای کارکرد و فعالیت مفید وسیله نقلیه،از اهداف شرکت ملی پخش است.

اجرای طرح تخصیص سوخت به ازای پیمایش با پایان یافتن فصل تابستان، از نخستین روز مهرماه امسال در سراسر کشور آغاز شده است.

بر اساس این طرح، ناوگان دیزلی کشور براساس اعلام صورت وضع و بارنامه، سهمیه گازوییل دریافت می کنند.

این طرح با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به نمایندگی از وزارت نفت، سازمان پایانه ها و حمل و نقل  کشور به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی و شهرداریها به نمایندگی از وزارت کشور با هدف تخصیص سوخت واقعی با ناوگان دیزلی (حمل بار و مسافر) برونشهری و درونشهری اجرا شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"