کد خبر: ۳۳۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: اوتوواز پس از عرضه لادا وستا در روسیه، طی ماه های آینده دومین محصول کاملا جدید خود یعنی لادا XRAY را معرفی خواهد کرد.

تصاویر جدیدی از دومین محصول جدید لادا درز کرد

گروه بین الملل: اوتوواز پس از عرضه لادا وستا در روسیه، طی ماه های آینده دومین محصول کاملا جدید خود یعنی لادا XRAY را معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، بر اساس گزارش رسانه های روسی، قرار است تولید انبوه این خودرو در اواسط ماه دسامبر آغاز شود. این خودرو به اندازه سدان وستا بومی سازی نخواهد شد. این هاچ بک که سبکی مشابه یک کراس اوور دارد در نمایشگاه خودروی مسکو به صورت یک کانسپت با نام لادا X-Ray 2 کانسپت رونمایی شد.

طراحی بدنه این خودرو بر اساس جدیدترین سبک طراحی لادا انجام شده و از قسمت جلوی جدید با طرح X، جلوپنجره دو تکه با یک جفت چراغ جلوی بزرگ و چراغ های مه شکن گرد در قسمت زیرین بهره می برد. نیم رخ این خودرو دارای دو خط شاخص طرح X است طراحی آن را معرفی می کنند. هم چنین به نظر می رسد این خودرو دارای ارتفاع زیادی از زمین باشد.

در قسمت پشت این خودرو چراغ های عقب قاب دار افقی، برف پاک کن عقب، سنسور پارک عقب و قسمتی پلاستیکی برای سپر تعبیه شده است.

نسخه های ممتاز این خودرو به ویژگی هایی همچون نمایشگر لمسی 7 اینچی، اتصال بلوتوثی، FM/AM، پورت های USB و AUX، کنترل های نصب شده روی فرمان، کروز کنترل، صندلی های جلوی گرم شونده، آینه های کناری قابل تنظیم برقی، چراغ های جلوی اتوماتیک، برف پاک کن های خودکار، عملکرد SOS با استفاده از سیستم واکنش اضطراریERA-GLONASS  و دوربین دید پشت مجهز خواهند شد.

نسخه تولیدی لادا XRAY بر اساس پلتفرم رنو ساندرو ساخته شده و با سه گزینه موتور 1.6 لیتری با قدرت های 106 و 114 اسب بخار و 1.8 لیتری با قدرت 122 اسببخار عرضه خواهد شد. در حالی که موتور کوچک تر 1.6 لیتری این خودرو به گیربکس دستی پنج سرعته متصل است، نسخه 1.8 لیتری آن با گیربکس AMT عرضه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"