کد خبر: ۳۳۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: هیوندای در حال حاضر روی نسل بعدی هیوندای Equus کار می کند که در سال 2016 رونمایی خواهد شد.

اطلاعات جدیدی از هیوندای Equus مدل 2017 منتشر شد

گروه بین الملل: هیوندای در حال حاضر روی نسل بعدی هیوندای Equus کار می کند که در سال 2016 رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، یک وبلاگ کره ای موفق به کشف جزئیات اندکی در مورد این سدان پرچم دار متوسط شده است.

گمان می رود هیوندای Equus مدل 2017 از عناصر طراحی هیوندای ویژن G کوپه بهره ببرد که در پیبل بیچ 2015 معرفی شده است. این خودرو دارای جلوپنجره بزرگ شش ضلعی به همراه چراغ های جلوی پروژکتوری با LEDهای دید در روز و هواکشی بزرگ در قسمت زیرین خواهدبود.

در نیم رخ این خودرو رینگ های آلیاژی بزرگ و خطوطی شاخص از روی گلگیر جلو به چشم می خورند در حالی که در قسمت پشت آن چراغ های عقب LED و لوله اگزوزهای دوگانه مستطیل شکل تعبیه شده است.

در داخل Equus طراحی کاملا جدیدی اعمال خواهد شد که بسیار متفاوت از مدل کنونی آن است. این خودرو دارای قسمت های چوبی و نقره ای پرمیوم روی پانل های در، داشبورد و کنسول وسط خواهد بود در حالی که صندلی های آن با روکش چرم پوشیده شده و به صورت استاندارد دارای قابلیت تنظیم برقی هستند.

Equus بعدی به شارژر بی سیم، سیستم سرگرمی با نمایش محیط اطراف، کنترل دمای دو محیطه و دیگر ویژگی های هیوندای جسیس مدل 2015 مجهز خواهد شد.

نیروی این خودرو از دو موتور 5.0 لیتری Tau V8 یا 3.3 لیتری تواین توربو Lambda V6 جدید تامین خواهد شد. هنوز مشخص نیست که هیوندای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را برای این خودرو عرضه کرده و یا اتوماتیک 10 سرعته را برای آن معرفی خواهد کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"