کد خبر: ۳۳۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، مدیر کد 680 نمایندگی خدمات فنی رنا در یزد ، توجه به خواست و نیاز مشتریان را مهم ترین اقدام در کسب عنوان برتر اعلام کرد و گفت : همواره ارائه خدمات به بهترین نحو به منظور کسب رضایت مشتریان سرلوحه فعالیت این نمایندگی قرار داشته است .

توجه به خواست و نیاز مشتری رمز برتری نمایندگی خدمات فنی رنا در یزد

به گزارش خبر خودرو، مدیر کد  680 نمایندگی  خدمات فنی رنا در یزد ، توجه به خواست و نیاز مشتریان را مهم ترین اقدام در کسب عنوان برتر اعلام کرد و گفت : همواره ارائه خدمات به بهترین نحو به منظور کسب رضایت مشتریان سرلوحه فعالیت این نمایندگی قرار داشته است .

محمد حسین کریمی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور  کسب رضایت مشتریان اظهار داشت : آموزش پرسنل نمایندگی جهت ارائه بهتر و تخصصی خدمات  و همچنین تامین ، نصب قطعات اصلی و با کیفیت از جمله تلاش های این نمایندگی در پاسخ به نیاز و کسب رضایت مشتریان بوده است.

وی اظهار داشت : هم اکنون 90 درصد قطعات مورد نیاز نمایندگی از شرکت مادر تامین می شود و برای تشخیص اصالت سایر قطعات نیز تجارب 34 ساله فعالیت در این زمینه همواره کمک موثری دراین راستا بوده ، به طوری که حرکت در این مسیر موجب رضایت و برتری نمایندگی رنا در این استان شده است.

وی با اشاره به دریافت هزینه بر اساس نرخ مصوب شرکت رنا گفت : با این وجود تلاش این نمایندگی بر این است تا بر مبنای رضایت مشتریان هزینه  خدمات محاسبه و دریافت شود.

مدیر نمایندگی رنا در یزد در ادامه همکاری مستمر شرکت مادر را در حفظ رتبه نمایندگی موثر ذکر کرد و  گفت : در صورت همکاری مستمر و مداوم شرکت مادر و پاسخ گوی به انتظارات نمایندگی ها ، تلاش می شود ضمن حفظ  برتری ، در جهت ارتقاء رتبه و جایگاه نمایندگی گام های موثر تری برداشته شود.

کریمی همچنین فراهم نمودن فضای فیزیکی خوب ، وسیع و تمیز جهت ارائه خدمات به مشتریان و همچنین نحوه بر خورد پرسنل با مراجعه کنندگان از نکات قابل توجه و مهم در این نمایندگی عنوان کرد و اظهار داشت : همواره تلاش این نمایندگی بر این بوده که اگر در یکی دو مورد نیز سودی حاصل نشود و متضرر نیز شویم اما با این وجود مشتری رضایت کامل داشته باشد.

وی در خصوص میزان خواب خودرو در این نمایندگی گفت : بر اساس استاندارد تعریف شده میزان خواب خودرو برای تعمیرات اساسی حداکثر  3 الی 4 روز و برای تعمیرات جزیی بین 2 تا 4 ساعت است و زمان استاندارد تعمیراتی در این نمایندگی رعایت می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"