کد خبر: ۳۳۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: اخیرا شایعاتی درشبکه های اجتماعی منتشر شده که حاکی از کار مسوولین تسلا بر روی خودروی جدیدی به نام Y هستند.

احتمال تولید خودروی جدید تسلا مدل Y قوت گرفت

گروه بین الملل: اخیرا شایعاتی درشبکه های اجتماعی منتشر شده که حاکی از کار مسوولین تسلا بر روی خودروی جدیدی به نام Y هستند.

به گزارش خبرخودرو، گفته می شود الون موسک میلیاردر موسس و مدیر شرکت تسلا در گفت و گویی با یکی از کاربران در صفحه اجتماعی شخصی خود در مورد خودروی مدل 3 از محصول جدیدی صحبت کرده که گفته می شود شاسی بلند Y باشد.

گفتنی است مدل 3 یکی از محصولات تسلا با قیمت پایه 35 هزار دلار بوده که به صورت انبوه تولید می شود. درکامنت یکی از هواداران ازموسک در مورد نصب درهای بال مانند مدل ایکس بر روی خودروی مدل 3 پرسش شده و آقای موسک در جواب او اینگونه پاسخ داده است.

این مسئله از آن جهت که یک خودروی مشابه مدل 3 در دست بررسی است تعجب برانگیز نیست. قرار است که  هر دو خودروی مدل 3 و مدل Y تولید شوند. اما یکی از آن ها.  این کامنت باعث شده که بسیاری پیش بینی کنند تسلا ظرف چند سال  نسخه شاسی بلند مدل 3 را رونمایی خواهد کرد.

همچنین این معنای به آن است که مدل Y براساس مدل 3 ساخته شده باشد. متاسفانه هنوز جزئیات چندانی دراین باره در دسترس نیست و بایستی منتظر آغاز تولید آن در اواخر سال 2017 و فروشش در سال 2018 باشیم. محصول فوق می تواند ظرفیت تولید سالانه تسلا را تا سال 2020 به بیش از 500 هزار دستگاه برساند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"