کد خبر: ۳۳۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو، روز جمعه 10 مهر ماه سال 1394 همزمان با ایام مبارک عید غدیر در شهر زیبا و تاریخی اصفهان به همت یکی از نمایندگان برجسته شرکت مدیران خودرو با کد 287 ( سلامتیان) از محصول لوکس و جدید مدیران خودرو با برند چری پرده برداری شد.

مدیران خودرو چری tiggo5 خود را در نصف جهان رونمایی کرد

به گزارش خبرخودرو، روز جمعه 10 مهر ماه سال 1394 همزمان با ایام مبارک عید غدیر در شهر زیبا و تاریخی اصفهان به همت یکی از نمایندگان برجسته شرکت مدیران خودرو با کد 287 ( سلامتیان)  از محصول لوکس و جدید مدیران خودرو با برند چری پرده برداری شد.

ساعت 19 در محل تفریحی سوفا خیل عظیمی از مردم اصفهان ، شهر فرهنگ و هنر ایران زمین گرد هم آمده بودند تا در روزی مبارک و فرخنده شاهد رونمایی یک خودروی شاسی بلند زیبا توسط شرکت مدیران خودرو باشند.

مراسم با نظم و هماهنگی بالایی آغاز گردید ، همچنین شخصیتهای مهم شهر اصفهان نیز جزو مدعوین بودند تا به با شکوه تر شدن مراسم کمک شایانی نمایند.

مراسم با یک برنامه شاد و موزیکال برای کودکان آغاز گردید و پس از آن با اجرای زیبای تواشی در مدح مولای متقیان ادامه یافت، پس از آن  معرفی خودرو و اهداف شرکت مدیران خودرو برای حضار بیان گردید و در نهایت با مراسم بسیار زیبا و مهیج آتش بازی از خودروی زیبای چری tiggo5 رونمایی به عمل آمد.

در خلال برنامه نمایش های زیبای کمدی با حضور چهره های سرشناس تلویزیونی این شهر اجرا گردید و چند قطعه موسیقس سنتی توسط هنرمندان این شهر اجرا گردید که بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

پس از رونمایی خودرو شور و وصف خاصی صورت گرفته بود و خیل عظیمی از جمعیت مشتاق دیدار این خودرو زیبا و آگاهی یافتن در مورد آن بودند.

در فاز دوم این رونمایی نمایندگی سلامتیان قصد نمایش این محصول زیبا را در سیتی سنتر اصفهان دارد تا از نزدیک جمعیت مشتاق بتوانند از این خودرو شناخت لازم را به دست آورند.

شایان ذکر است که مدیران خودرو بنا دارد تا به زودی فروش این شاسی بلند جذاب را با 5 سال یا 150000 کیلومتر گارانتی و شرایط خدماتی ویژه آغاز نماید.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"