کد خبر: ۳۴۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

آغاز فروش اعتباری محصولات شرکت سیباموتور

به گزارش خبر خودرو، شرکت سیبا موتور با معرفی محصول جدید میکسر در سیزدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری حضور یافت.

قائم مقام و رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، معرفی محصولات جدید به مشتریان عمده و همچنین سازمان و دستگاههای دولتی را مهمترین هدف شرکت برای حضور در این نمایشگاه اعلام کرد و افزود : شرکت سیبا موتور با توجه به حضور پررنگ متقاضیان و مخاطبان خاص در نمایشگاه حمل و نقل در این نمایشگاه حضور یافته است هم اکنون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری ها از بیشترین متقاضیان و مخاطبان محصولات شرکت سیبا موتور در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری هستند.

مهرداد امینی خویی در ادامه از عرضه محصول میکسر شرکت سیبا موتور برای اولین بار در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات و شهری خبر داد و اظهار داشت : شرکت سیبا موتور برای اولین بار در سیزدهمین نمایشگاه حمل و نقل عرضه محصول میکسر را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

وی همچنین اطلاع رسانی نسبت به طرح تعویض خودروهای فرسوده را از اقدامات مهم شرکت سیبا موتور در این دوره از نمایشگاه حمل و نقل اعلام کرد و افزود : در این دوره از نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری شرکت سیبا موتور با هماهنگی و همکاری سازمان راهداری و بانک توسعه اقدام به اطلاع رسانی در خصوص طرح تعویض خودروهای فرسوده نموده است.

وی تصریح کرد : ضمن اینکه  همزمان با برگزاری این نمایشگاه طرح فروش اعتباری توسط شرکت سیبا موتور آغاز شده است که با پرداخت حداقل 40 درصد پیش پرداخت و تسهیلات 18 ماهه و حداقل سود تسهیلات 17 درصد است متقاضیان می تواننداز این شرایط فروش بهر مند شوند.

رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور اظهار داشت : این روش فروش برای اولین بار در شرکت سیبا موتور در حال انجام است چرا که تا پیش از این روش فروش شرکت تنها نقدی بود  اما به دلیل درخواست های بسیار زیادی که مردم به دلیل شرایط اقتصادی داشتند طرح فروش اعتباری نیز در شرکت سیبا موتور آغاز گردید.

امینی همچنین از اختصاص یک درصد تخفیف به کلیه مشتریان محصولات سیبا موتور در سیزدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری خبر داد و گفت : شرکت سیبا موتور در سیزدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری یک درصد تخفیف را برای کلیه محصولات شرکت به متقاضیان ارائه می کند.

وی در ادامه از آغاز تولید آزمایشی کامیونت 6 تن شرکت سیبا موتور خبر داد و گفت : هم اکنون مجوز محیط زیست کامیونت 6 تن اخذ و تولید آزمایشی آن آغاز شده  به طوری که تا کنون  حدود 12 دستگاه کامیونت تولید شده و منتظریم تا تولید انبوه آن  نیز آغاز شود.

وی افزود : پیش بینی می شود ظرف دو تا سه ماه آینده محصول جدید کامیونت 6 تن شرکت سیبا موتور وارد بازار شود.

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"