کد خبر: ۳۴۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴

به روز رسانی لامبورگینی هوراکان

گروه بین الملل: Varsteiner آماده می شود تا در نمایشگاه اتومبیل سمای امسال نسخه به روز رسانی شده لامبورگینی هوراکان را رونمایی کند.

به گزارش خبر خودرو، کارشناسان تیونینگ شرکت فوق به زودی نسخه جدید هوراکان را تحت نام Navara که دارای قطعات آیرودینامیکی بسیاری است و از  لحاظ شکل ظاهر تفاوت های ظاهری بسیاری با نسخه استاندارد دارد را رونمایی می کند.

این خودروی جذاب دارای سپر جلویی فیبر کربنی با ورودی های هوای بزرگتر و جلو پنجره بزرگتر که همگی ازالیاف کربنی ساخته شده اند.

علاوه براین خودروی فوق دارای باله های کناری ویژه کربنی، ورودی های کربنی بخش داخلی و بدنه ای بنفش رنگ با نوارهای  رنگی است.

همچنین جهت بهبود ظاهر جذاب این محصول از رینگ های مشکی رنگ و لنت های ترمزی قرمز در آن ها استفاده شده است. در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد عملکرد این خودرو در دسترس نیست ولی  بایستی یادآوری کرد که نسخه استاندارد این محصول دارای یک موتور 5.2 لیتری V10 به توان 602 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتون متر است و می تواند ظرف مدت 3.2 ثانیه سرعت خودرو را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. به علاوه بیشینه سرعتی این ابر خودرو 325km/h است.

لامبورگینی هوراکان برای اولین بار در نمایشگاه ژنو به عنوان جایگزین گالاردو معرفی شد.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"