کد خبر: ۳۴۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

ارائه روش هاي منعطف فروش اقساطی از سوی ایران خودرو

به گزارش خبرخودرو، گروه صنعتی ایران خودرو برای فروش محصولات خود در طرح تسهیلات 25میلیون تومانی خرید خودرو مدل هاي منعطف و متنوعی براي فروش اقساطي را ارائه کرده تا هموطنان با توان مالی گوناگون بتوانند از مزایای این طرح استفاده کنند.           

گروه صنعتی ایران خودرو محصولات خانواده 405، خانواده 206، خانواده سمند، خانواده تندر، سه محصول رانا، دنا و پارس سال به همراه دو وانت آريسان و پيكاپ را در سبد عرضه این طرح قرار داده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت اقساط خودروها به چهار شیوه یک، دو، سه و چهار ساله طراحی و تنظیم شده تا خریداران بتوانند میزان اقساط ماهانه خود را نیز انتخاب کنند.

یکی از دغدغه های خریداران برای استفاده از تسهیلات 25 میلیونی خرید خودرو تامین تعداد چک های مورد نیاز برای بازپرداخت اقساط بود که براساس اطلاعاتی که معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو  منتشر کرده است هموطنان می توانند به ازای هر سه، چهار و شش ماه اقساط ، یک فقره چک ارائه کنند.

براساس این گزارش، هموطنان برای خرید خودرو و استفاده از این تسهیلات می توانند از امروز – 18 آبان ماه- به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

 همانگونه كه در شرايط عمومي طرح آمده است نيازي به مراجعه مشتريان به بانك وجود ندارد و اين طرح تماما در نمايندگي هاي مجاز شركت  انجام خواهد شد .

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این طرح کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی و برخي مدارك مشابه روش هاي جاري  نقد و اقساط شركت مي باشد

واریز مبلغ پیش پرداخت خودرو نیز در نمايندگي و  فقط به حساب گروه صنعتی ایران خودرو انجام خواهد شد.

لازم به ذكر است ثبت نام براي استفاده از تسهيلات 25ميليون توماني خريد خودرو بنا بر كد ملي افراد صورت مي گيرد و هر فرد تنها يكبار مي تواند از مزاياي اين طرح استفاده كند.

هموطنان مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به نمايندگي هاي مجاز ايران خودرو در سراسر كشور مراجعه كنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"