کد خبر: ۳۴۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴

آغاز فروش محصولات مدیران خودرو با تسهیلات جدید بانکی 25 میلیونی دولت

به گزارش خبر خودرو، شرکت مدیران خودرو تولید کننده خودروهای MVM در ایران آماده ارائه تسهیلات جدید بانکی در کلیه نمایندگی های فروش این شرکت در سراسر کشور را دارد.

معاون بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اعلام این خبر افزود : در طرح تسهیلات 25 میلیونی خودروهای  MVM315  در دو تیپ هاچ بک و صندوق دار و همچنین MVM550 در دو تیپ دنده ای و اتومات برای تحویل به مشتریان مدیران خودرو در نظر گرفته شده است .

امیر حسن امیری اظهار داشت : این تسهیلات از امروز در تمامی نمایندگی های فروش شرکت مدیران خودرو در سراسر کشور آغاز گردیده است ضمن اینکه شرکت مدیران خودرو علاوه بر تسهیلات 25 میلیونی دولت و به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان تسهیلاتی را برای متقاضیان محصولات این شرکت در نظر گرفته است .

وی گفت : با توجه به اینکه سقف وام خرید خودرو 25 میلیون تومان تعیین شده و از سویی این امکان می رود که تسهیلات اختصاصی دولت برای برخی از خودروها رغبتی را از سوی خریداران ایجاد نکند از این رو شرکت مدیران خودرو برای افزایش توان خرید مشتریان علاوه بر تسهیلات 25 میلیونی خرید تا سقف حداکثر 80 درصد قیمت خودرو را تسهیلات ارائه می کند.

وی مدت باز پرداخت تسهیلات اختصاصی از سوی شرکت مدیران خودرو  را همانند شرایط تسهیلاتی دولت 4 ساله و با نرخ 16 درصد اعلام کرد و افزود : پیش بینی می شود تسهیلات خریدی که شرکت مدیران خودرو علاوه بر وام 25 میلیونی برای متقاضیان در نظر گرفته تا حدود زیادی به افزایش قدرت خرید مشتریان کمک نماید.

وی گفت : مشتریان محصولات مدیران خودرو در این روش از فروش با پرداخت حداکثر 20 درصد قیمت خودرو می توانند خودرو مورد نظر را خریداری نمایند.

به گفته وی سابقه بیش از 10 ساله شرکت مدیران خودرو به عنوان یکی از خودروسازان و تولیدکنندگان ایرانی و همچنین استقبال بالای مردم از محصولات MVM در سالهای اخیر موجب گردید تا وزارت صنعت ، معدن و تجارت این شرکت را جهت ارائه تسهیلات بانکی جدید با وام 25 میلیون تومان در نظر بگیرد.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو اظهار داشت : اختصاص این تسهیلات به متقاضیان مشروط بر این است که  بانک ها آمادگی لازم را برای ارائه تسهیلات داشته باشند و مشکلی در خصوص پرداخت تسهیلات وجود نداشته باشد.

امیری در ادامه در خصوص زمان باز پرداخت تسهیلات دولت افزود : شرکت مدیران خودرو نیز در خصوص مدت زمان باز پرداخت تسهیلات تابع دستورالعمل بانک مرکزی است از این رو هر دستورالعملی که از سوی بانک مرکزی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت ابلاغ شود از سوی شرکت مدیران خودرو نیز قابل اجرا است.

وی تاکید کرد : امید است با توجه به فرصت بسیار خوبی که دولت محترم  برای متقاضیان خرید خودرو ایجاد نموده بازار خودرو با رونق بیشتری مواجه شود .

وی با اشاره به تسهیلات مازادی که شرکت مدیران خودرو در نظر گرفته این شرایط را برای متقاضیان خرید بسیار استثنایی و ویژه اعلام کرد و گفت : با توجه به محدودیت در تعداد و سقف تسهیلات خرید و ار سویی تحویل فوری محصولات مدیران خودرو ، شرایط موجود فرصت استثنایی برای مشتریان خواهد بود از این رو متقاضیان می توانند  با مراجعه به نمایندگی های شرکت در سراسر کشور و یا مراجعه به سایت شرکت به نشانی www.mvm.ir اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نمایند تا سریع تر روند ثبت نام آنها انجام و از محل خودروهای موجود در نمایندگی ها که به صورت تحویل فوری است خودرو مورد در خواست را ثبت نام و دریافت نمایند.

معاون بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو اظهار داشت : در صورتی که مدارک مشتریان کامل باشد و بانک ها همکاری لازم را با شرکت مدیران خودرو  داشته باشند مشتریان حداکثر ظرف حدود دو هفته از زمان مراجعه به نمایندگی ها  خودروی ثبت نامی را تحویل خواهند گرفت .

امیری نکته مهم در ارائه این تسهیلات را سهل الوصول بودن شرایط ثبت ناو و عدم مراجعه مشتریان به بانک ها دانست و گفت : در این طرح متقاضیان در پروسه  دریافت  تسهیلات درگیر نخواهند شد بلکه تمام اقدامات از طریق نمایندگی ها شرکت های خودروساز صورت خواهد پذیرفت

لازم به ذکر است از ماه آتی تسهیلات جدید بانکی برای محصول جدید شرکت مدیران خودرو با نام تجاری  NEW MVM 110sدر نظر گرفته خواهد شد که شرایط آن متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"