کد خبر: ۳۴۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴

حمایت تسهیلاتی دولت از متقاضیان خرید خودرو با سرعت بیشتری ادامه یابد

به گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : استقبال بسیار خوب مشتریان از وام خرید 25 میلیونی خودرو نشان داد که عمده دلیل کاهش تقاضا در بازار خودرو ناشی از افت توان مالی متقاضیان بوده که خوشبختانه با تصمیم دولت موجب تقویت در این بخش گردید.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با تاکید بر لزوم تداوم تقویت توان مالی مصرف کنندگان داخلی اظهار داشت : حرکت اخیر مردم در بازار خودرو حاکی از آن است که برنامه ای جهت تقابل با تولیدات داخلی نداشته بلکه اغلب متقاضیان خرید خودرو خواهان حمایت از خودروهای داخلی هستند.

وی تصریح کرد : در شرایط کنونی ضمن افزایش توان مالی متقاضیان خرید خودروهای داخلی باید خدمات پس از فروش خودروها نیز توسعه یابد به هر میزان این اقدام صورت گیرد استقبال مشتریان از خودروهای داخلی بیشتر خواهد شد.

وی  حمایت تسهیلاتی دولت از متقاضیان را در راستای حمایت از صنعت خودرو دانست و اظهار داشت :  همزمان با حمایت صورت گرفته از تولید داخل باید خودروسازان نیز در حوزه کیفیت و خدمات پس از فروش  نیز تلاش نمایند تا شاهد ارتقاء در این دو حوزه باشیم.

نماینده شهریار در خانه ملت با اشاره به لزوم حمایت تهسیلاتی از سایر بخش های وابسته به صنعت خودرو گفت : منابعی که در قالب بسته پیشنهادی برای حمایت از صنعت اختصاص یافته  قطعا می تواند علاوه بر صنعت خودرو سایر بخش های دیگر صنعت را تقویت نماید البته راههای دیگری را می توان برای حمایت و رفع مشکلات حوزه های مختلف صنعتی و تولیدی در نظر گرفت.

گروسی تاکید کرد : انتظار می رود که حمایت تسهیلاتی دولت از صنعت و تولید به خصوص صنعت خودرو با سرعت بیشتری ادامه یابد و شاهد تداوم این حمایت ها در کلیه بخش های صنعتی کشور باشیم.

وی شرایط تسهیلاتی دولت جهت متقاضیان خرید خودرو را از جمله شروط رونق در صنعت خودرو ذکر کرد و اظهار داشت :  حمایت های تسهیلاتی دولت تنها 20 تا 30 درصد در رونق بازار خودرو موثر خواهد بود و به همین میزان ارتقاء کیفیت خودروها  نیز می تواند در رونق بازار خودرو موثر باشد و پس از آن خودروسازان باید به دنبال این کاهش مصرف سوخت و تغییر در قیمت و فیس خودروها باشند تا رونق خوبی در بازار تولیدات داخلی صورت گیرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"