کد خبر: ۳۴۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴

تلاش سایپا برای حل مشکلات موجود با قطعه سازان

به گزارش خبر خودرو، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت : بر اساس زمان بندی  صورت گرفته ، ظرف حداکثر یک ماه کلیه خودروهای پیش فروش شده در طرح تسهیلات خرید به متقاضیان تحویل می شود.

دکتر مهدی جمالی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با توجه به ثبت نام بیش از 70 هزار نفر ظرف 4 روز در طرح تسهیلات 25 میلیونی خرید خودرو از محصولات سایپا  افزود : طرح تسهیلات خرید خودرو تدبیری بود که بیشتر در راستای حمایت از مصرف کننده صورت گرفت و در واقع حمایتی از خودروسازان نبود.

وی تصریح کرد : بازار خودرو در این چند روز نشان داد که بخش عظیمی از جامعه نیاز به خودرو دارند اما به دلیل رکود اقتصادی  از این موهبت محروم شدند که خوشبختانه با تدبیری که دولت تدبیر و امید نمود بخشی از جامعه با شرایط بسیار سهل  و مطلوب توانستنند صاحب خودرو شوند .

وی با اشاره به عدم تغییر قیمت ها در طرح تسهیلات خرید خودرو اظهار داشت : در این طرح شرایط برای خودروسازان تغییری نکرد و تسهیلاتی نیز به خودروسازان پرداخت نشد و طبق روال گذشته از تسهیلات بانکی  که دریافت می گردید روند ثبت نام ها صورت گرفت.

مدیر عامل سایپا تاکید کرد : همه تلاش ما بر این است که انشاالله در فرصتی که به مردم اعلام شده کلیه خودروها تحویل متقاضیان شده و در این زمینه مشکلی ایجاد نشود.

جمالی با توجه به طرح برخی خبرها مبنی بر احتمال حذف تعدادی از ثبت نام کنندگان اظهار داشت : هیچ کسی در این مرحله از ثبت نام ها حذف نخواهند شد جز افرادی که در مرحله اعتبار سنجی چک برگشتی و یا مطالبات معوقه داشته باشند .از نظر ما همه ثبت نام کنندگان مشتری هستند و سایپا در مقابل همه  آنها متعهد به ارائه خدمت است.

وی همچنین به نقش ثبت نام های اخیر در خروج رکود از بازار خودرو پرداخت و گفت : در فرصت 4 روز پیش فروش 60 هزار دستگاه خودرو بسیار قابل توجه بوده و به نظر می رسد در دنیا چنین رقمی بی سابقه است.

به گفته وی دولت با توجه به فضایی که در طرح تسهیلات خرید بوجود آمد و نیازی که در جامعه احساس می شود در صدد است تا در فرصتی دیگر حمایت مجددی از متقاضیان خرید خودرو داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص برنامه سایپا در پرداخت مطالبات قطعه سازان گفت : تلاش سایپا بر این است تا مشکلات موجود با قطعه سازان را بر طرف نماید این در حالی است که همواره بین خودروساز و قطعه ساز رابطه متقابلی وجود داشته چنانچه در دوره های متمادی خودروسازان از قطعه سازان مطالبات زیادی را داشتند و حال این جریان برعکس شده است.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه به اجرای طرح اتو خدمت سایپا پرداخت و با اشاره به استقبال  بسیار خوب مشتریان از این طرح اظهار داشت : طرح اتو خدمت سایپا با توجه به استقبال بسیار خوب مشتریان همچنان ادامه دارد اجرای این طرح فرصت جدیدی را در مجموعه سایپا ایجاد نمود  تا مشتری خود زمان تحویل خودرو را تعیین نموده ضمن اینکه مشتریان از زمان ثبت نام تا هنگام تحویل خودرو به صورت روز شمارهزینه سفر دریافت می کنند.

جمالی در ادامه از افتتاح مرکز امور مشتریان سایپا طی هفته جاری خبر داد و گفت : برای اولین بار در شرکتهای خودروسازی ، مرکزی تحت عنوان "مرکز امور مشتریان سایپا "طراحی شده که ظرف هفته جاری افتتاح می شود با شروع فعالیت این مرکز شرکت سایپا به طور شبانه روزی پاسخ گوی نیاز مشتریان خواهد بود و کلیه مشتریان سایپا می توانند مسائل و نیازهایشان را از طریق این مرکز رفع نمایند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"