کد خبر: ۳۴۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴

تداوم حمایت تسهیلاتی دولت از متقاضیان خرید خودرو

به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون  برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : با شناختی که از مجموعه دولت و بانک مرکزی وجود دارد قطعا تعهدات دولت در پرداخت تسهیلات خرید خودرو عملی شده و این مشکلات حل و فصل خواهد شد.

شهباز حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : در صورتی که اعتماد مردم جلب  شود یقینا مسائل و  مشکلات راحت تر حل و فصل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بسته حمایتی دولت حرکت  خوبی از سوی دولت  بود خاطر نشان کرد :  تصمیم اخیر دولت در ارائه بسته پیشنهادی خروج از رکود حرکت قابل تقدیری است به طوری که این حرکت با استقبال خوب خریداران خودرو نیز مواجه شد.

وی با اشاره به اهمیت تصمیم اخیر دولت برای تقویت توان متقاضیان خرید خودرو  اظهار داشت  : این اقدام دولت نشان داد که مشکل اصلی مباحثی که این روزها در خصوص صنعت خودرو مطرح گردید صرف افت نقدینگی متقاضیان خرید خودرو بود که با این تصمیم تا حدودی برطرف شد.

وی همچنین با توجه به آثار رکود اقتصادی ، عملکرد خودروسازان مثبت ارزیابی کرد و گفت :  با این وجود انتظار می رود که خودروسازان در بحث خدمات پس از فروش و افزایش کیفیت رضایت مشتریان را کسب نموده و در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی همچنین به آثار و تبعات تحریم بر صنعت خودرو پرداخت و افزود : البته نباید انتظار داشت که کشوری که 30 سال تحریم بوده و در 10 ، 12 سال گذشته شدت این تحریم ها افزایش یافته یک شبه خودروهایی با بالاترین کیفیت و استانداردهای روز دنیا را تولید و عرضه کند.

حسن پور تصریح کرد : در این سالها صنعت خودرو برای بکارگیری و استفاده از تکنولوژی های جدید با مشکلات زیادی مواجه بود که انتظار می رود که این عقب ماندگی ها توسط نیروهای متخصص و جوان کشور جبران شود.

وی با تاکید بر استمرار حمایت های دولت از متقاضیان خرید خودرو گفت : این حمایت ها باید ادامه داشته باشد تا وضعیت این صنعت به شرایط عادی و جاری گذشته باز گردد.

وی با توجه به برخی ار انتقادات نسبت به حمایت تسهیلاتی دولت از صنعت خودرو گفت :  چرا زمانی که یک بخش تولیدی در کشور مورد  حمایت واقع می شود برخی مخالفت می کنند اگر راهکار بهتری می دادند پیشنهاداتشان را ارائه کنند تا بخش های دیگر نیز مورد حمایت کلی دولت قرار گیرند.

 

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"