کد خبر: ۳۴۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: کیا موتورز اروپا امسال توانسته رشد فروش قدرتمندی داشته باشد و با 8.3% رشد در مدت سپری شده از سال آمار خوبی را ثبت کند.

افزایش فروش کیا در اروپا

گروه بین الملل: کیا موتورز اروپا امسال توانسته رشد فروش قدرتمندی داشته باشد و با 8.3% رشد در مدت سپری شده از سال آمار خوبی را ثبت کند.

به گزارش خبرخودرو، طبق اعلام انجمن خودروسازان اروپا، کیا موتورز اروپا درسه ماهه سوم سال با فروش 95102 دستگاه رکورد جدیدی را به ثبت رسانده  که در مقایسه با مقدار  86718 دستگاهی مدت مشابه گذشته رشدی 9.7 درصدی را نشان میدهد. تاکنون می توان گفت که 2015 بهترین سال فروش شرکت کیا در بازار اروپا بوده است. به طوری که تا به اینجای کار تعداد 29540 دستگاه از محصولات کیا در بازار ژانویه تا سپتامبر اروپا به فروش رسیده است که جهشی 8.3 درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال 2014 نشان می دهد.

در حال حاضر ایالات متحده مهم ترین بازار کیا است و این شرکت موفق به فروش 21960 دستگاه در سه ماهه سوم آن شده است. پس از آن نیز آلمان و اسپانیا با 14488 و 9771 دستگاه فروش در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. مایکل کول، مدیر ارشد عملیات کیا در اروپا گفت: ادامه رشد فروش در اروپا می تواند بسیار راضی کننده باشد و ما در ادامه برنامه رشد فروش خود یاری برساند.

هاچ بک سید، دومین محصول پر فروش کیا پس از اسپرتج می باشد و تعداد 58761 دستگاه از آن به فروش رسیده است لذا می توان دو خودروی فوق را جز مهم ترین عوامل رشد فروش کیا در اروپا معرفی کرد.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"