کد خبر: ۳۴۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت ترافیکی در کشور گفت: در حال حاضر باند جنوبی آزادراه تهران _ کرج ، کرج _ قزوین در محدوده مهرشهر تا شهرک خاتم و ایلام به مهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران _ کرج

به گزارش خبرخودرو ، رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت ترافیکی در کشور گفت: در حال حاضر باند جنوبی آزادراه تهران _ کرج ، کرج _ قزوین در محدوده مهرشهر تا شهرک خاتم و ایلام به مهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ اسفندی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: همچنین استان گیلان محورهای رشت _ انزلی ، رشت _ لاهیجان و فومنات مه گرفتگی و کاهش دید اعلام شده است.

وی افزود: همچنین سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور با اشاره به ممنوعیت تردد وسایط نقلیه سنگین در کشور خاطرنشان کرد: هم اکنون تردد انواع تریلر وکامیون وکامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع می باشد همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه ششم آذر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت  17تا  24 روز جمعه ششم آذر ماه از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

اسفندی در ادامه گفت: در حال حاضر تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 8 تا 24  روزهای چهار شنبه ،  پنج شنبه و جمعه در تاریخ های   چهارم ، پنجم و ششم آذر ماه 94 از محورهراز ممنوع می باشد.

وی تصریح کرد:  همچنین تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت  8 تا 24 روزجمعه در تاریخ ششم آذرماه 94 از تهران به قائم شهر وبالعکس ممنوع می باشد.

رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور با اشاره به ممنوعیت تردد وسایط نقلیه سنگین گفت: تردد کلیه تانکرهای سوخت رسان عراق از ساعت 7 صبح روز سه شنبه 10 آذر ماه تا ساعت 24 روز شنبه 14 آذر ماه از کلیه محورهای استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری ممنوع است همچنین تردد کلیه کامیون ها و تریلرها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح روز شنبه یکم آذرماه تا ساعت 24 روز یکشنبه 15 آذر ماه در محورهای اهواز ، سوسنگرد ، کزابه ، خرمشهر و شلمچه ممنوع است.

اسفندی اظهار داشت: تردد کلیه اتوبوس ها از ساعت 7 صبح روز جمعه ششم آذرماه تا ساعت 14 روز سه شنبه 17 آذرماه در محورهای ایزه ، ده دز، شهر کرد و بالعکس  در استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری ممنوع می باشد.

وی اذعان داشت: تردد کلیه تانکرهای سوخت رسان عراق از ساعت 7 صبح روز سه شنبه دهم آذرماه تا ساعت 24 روز شنبه 14 آذرماه از کلیه محورهای استان لرستان ممنوع است.

رئیس گروه کنترل و عملیات پلیس راه کشور در ادامه گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح روز جمعه ششم آذرماه تاساعت 24 روز شنبه 14 آذرماه در محورهای پل دختر _ اسلام آباد ، پل دختر _ اندیمشک و بالعکس ممنوع است.

اسفندی خاطرنشان کرد: تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح روز جمعه ششم آذرماه تا ساعت 24 روز یکشنبه 15 آذرماه از کلیه محورهای استان ایلام ممنوع است. همچنین تردد کلیه تانکرهای سوخت رسان عراق از ساعت 7 صبح روز سه شنبه دهم آذر ماه تا ساعت 24 روز شنبه 14 آذر ماه از تمامی استان ایلام ممنوع است.

وی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"