کد خبر: ۳۴۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو، معاون مهندسي و كيفيت سايپايدك بر استمرار اجراي دوره هاي آموزشي پرسنل شبكه با هدف افزايش مهارتهاي فني و بهبود شاخص هاي رفتاري در برخورد با مشتريان خبرداد.

دوره‌هاي آموزشي فنی و تکریم مشتریان اثربخش بوده است

به گزارش خبرخودرو، معاون مهندسي و كيفيت سايپايدك بر استمرار اجراي دوره هاي آموزشي پرسنل شبكه با هدف افزايش مهارتهاي فني و بهبود شاخص هاي رفتاري در برخورد با مشتريان خبرداد.

مهندس روزبهاني با بيان اينكه دوره هاي آموزشي فني شبكه بنحوی طراحي گرديده اند كه ضمن رعايت استاندارد هاي لازم , كارآموزان علاوه برآشنايي با روشهاي بازو بست قطعات , برای تشخيص و رفع عيوب تمركز بيشتري داشته باشند , اظهار نمود در شش ماه اول سال جاري ميزان اجراي دوره هاي آموزشي نسبت به مدت به سال قبل از رشد 17% برخوردار بوده است. معاون مهندسي و كيفيت سايپا يدك اهم اقدامات انجام شده در مركز آموزش سايپا يدك بمنظور افزايش كيفيت و اثربخشي دوره هاي آموزش فني پرسنل شبكه را بدين شرح بيان نمود.

-          به روز آوري دانش مدرسين آموزش از طريق دسترسي به مستندات سايت مهندسي

-   ارزيابي دوره اي كليه مربيان و مدرسين مركز آموزش

-  برنامه ريزي و اجراي برخي از دوره هاي آموزشي در دفاتر منطقه اي با هدف پرهيز از تمركزگرايي وسهولت دسترسي بيشتر تعمیرکاران شبكه به امكانات آموزشي

-  استفاده از امكانات دانشكده هاي فني و حرفه اي با توجه به وجود تفاهمنامه هاي سايپا يدك با اين مراكز

-  برنامه ريزي بمنظور رعايت دقيق پيش نياز ها در دوره هاي آموزشي پرسنل شبكه

-  استفاده از اين كارشناسان فني شبكه به عنوان كارشناس مربي جهت اجراي دوره ها در مراكز استانها

مهندس روزبهاني در ادامه با اشاره به روند مطلوب اجراي دوره هاي آموزشي در مراكز استانها با بيان اينكه در 7 ماهه اول امسال حدود 55 دوره آموزشي در خارج از مراكز آموزش برگزار شده است به رضايت نمايندگيها از اجراي اين طرح اشاره و عنوان نمود ضمن اينكه ميزان حضور كارآموزان در اين دوره ها بيشتر ميباشد اثربخشي دوره ها نيز در حد دوره هاي برگزار شده در مراكز آموزش ميباشد.

همچنين عليرغم اينكه برگزاري دوره هاي آموزشي در مراكز استانها، هزينه بيشتري ايجاد مي كند ليكن با توجه به اينكه پرسنل شبكه با آموزشهاي گذرانده سريعتر عيب خودرو را تشخيص و برطرف خواهد نمود لذا قطعاً موجب بهبود و كيفيت خدمت و افزايش رضايت مشتريان را بدنبال خواهد داشت و افزايش هزينه ها را كاملاً توجيه مي نمايد ضمن اينكه از اوایل سال 93 كليه دوره هاي آموزشي براي شبكه رايگان بوده است .

معاون مهندسي و كيفيت سايپا يدك به ضرورت افزايش نقش دفاتر منطقه اي در تعيين نيازسنجي واقعي آموزشي نمايندگيهاي تحت پوشش و اقدامات اصلاحي بمنظور ارتقاء مشاركت نمايندگيها در برنامه هاي آموزشي را بعنوان یکی فعاليت هاي مهم 6 ماهه دوم دفاتر منطقه اي اشاره نمود.

مهندس روزبهاني در رابطه با ضرورت آموزشهاي تکریم مشتریان توسط پرسنل نمايندگيها , ضمن اشاره به برگزاري حدود 15 سمينار و دوره آموزشي تكريم مشتریان از اواسط سال 93 تا كنون به برنامه هاي آتي در زمينه فرهنگ سازي موضوع مشتري مداري و احترام به مشتري اشاره نمود و اعلام كرد اقداماتي شامل تهيه منشور اخلاق حرفه اي، انتخاب و تشويق نمايندگيهاي برتر در حوزه مشتري مداري و اجراي دوره هاي آموزشي و ارائه مشاوره هاي تخصصي برای نمايندگيهاي مجاز , که نیاز به بازآموزی جهت افزایش شاخص رضايت مشتري ميباشند از برنامه هاي درحال انجام ميباشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"