کد خبر: ۳۴۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: بالاخره BBC از تصمیمش برای پخش برنامه ویژه تخت گاز برای تعطیلات کریسمس خبر داد اما این درحالی است که هاموند، کلارکسون و می ماه گذشته این شوی تلویزیونی را ترک کرده بودند .

تلاش BBC برای جبران فضاحت برنامه تخت گاز

گروه بین الملل: بالاخره BBC از تصمیمش برای پخش برنامه ویژه  تخت گاز برای تعطیلات کریسمس خبر داد اما این درحالی است که هاموند، کلارکسون و می ماه گذشته این شوی تلویزیونی را ترک کرده بودند .

به گزارش خبرخودرو، برنامه ویژه تخت گار تحت نام Top Geari From A – Z در تعطیلات کریسمس پخش خواهد شد و احتمالا شاهد یادآوری جالب ترین بخش های این برنامه پرطرفدار ازسال 2002 تا 2015 خواهدبود.

قرار است که در حین برنامه اطلاعات مربوط به سیزده سال گذشته آن به صورت زیر نویس نمایش داده شود. البته هنوز مشخص نیست که آیا سه شومن معروف آن بار دیگر و احتمالا برای آخرین بار دور یکدیگرجمع خواهند شد. به نظر میرسد BBC در نظر دارد با پخش این برنامه بخشی از فضاحتی را که در کنار گذاشتن این سه شومن معروف به بار آورده جبران کند. همچنین گفته میشود بینندگان شانس مشاهده بخش هایی از پشت صحنه های مراحل تولید  برنامه را خواهند داشت.

هنوز BBC حاضر نشده به صراحت در مورد اختلافش با گردانندگان این برنامه تلویزیونی پر مخاطب درسراسر جهان صحبت کند و علت اخراج آن ها را که تاکنون سودآوری بسیار خوبی برای شبکه اش داشته اند بیان کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"