کد خبر: ۳۴۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: مرسدس AMG از A45 پتروناس 2015 World Champion ادیشن رونمایی کرد که قرار است در گرند پریکس فرمول 1 ابوظبی رونمایی عمومی شود.

مرسدس از نسخه جدید AMG A45 رونمایی کرد

گروه بین الملل: مرسدس AMG از A45 پتروناس 2015 World Champion ادیشن رونمایی کرد که قرار است در گرند پریکس فرمول 1 ابوظبی رونمایی عمومی شود.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو نسخه ای مخصوص از هاچ بک A45 به مناسبت پیروزی تیم F1 این خودروساز در مسابقات جهانی فرمول 1 سال 2015 است.

تغییرات ظاهری این خودرو هماهنگ با رنگ های مسابقه ای تیم فرمول 1 مرسدس AMG است. این تغییرات شامل طرح رنگ نقره ای و فیروزه ای به نام سبز بنزینی است. علاوه بر این تغییر، اسپلیتر جلوی بزرگ تر، رینگ های آلیاژی خاکستری تیتانیومی 19 اینچی با قسمت های سبز و اسپویلر سقف نصب شده در عقب نیز برای این خودرو تعبیه شده است.

همین روند تغییرات در داخل کابین این خودرو نیز به چشم می خورد. در کابین این خودرو نیز رنگ های فیروزه ای و نقره ای به کار رفته است. داشبورد این خودرو نیز دارای همین طرح رنگ است و صندلی های آن خطوط و دوختی با همین رنگ دارند.

نیرومحرکه این نسخه مخصوص مشابه AMG A45 استاندارد باقی مانده است. موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی در این خودرو قدرت 381 اسب بخار و گشتاور 475 نیوتون متر تولید می کند و به گیربکس اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته متصل است. نیروی این موتور به هر چهار چرخ منتقل می شود و شتاب صفر تا صد خودرو را به 4.2 ثانیه می رساند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"