کد خبر: ۳۴۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴
گروه بین الملل: مجموعه جدیدی از نسل بعدی رنو مگان مدل 2016 قبل از عرضه جهانی این هاچ بک پنج در در سال آینده، به تازگی منتشر شده است.

تصاویر جدیدی از رنو مگان مدل 2016 منتشر شد

گروه بین الملل: مجموعه جدیدی از نسل بعدی رنو مگان مدل 2016 قبل از عرضه جهانی این هاچ بک پنج در در سال آینده، به تازگی منتشر شده است.

به گزارش خبرخودرو، مگان جدید که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ماه سپتامبر معرفی شد جایگزینی برای نسل سوم هفت ساله این خودرو است که در سال 2014 فیس لیفت شد.

مگان جدید به دیگر همتاهای خود می پیوندد که از ظاهر جدید رنو بهره می برند و دارای طراحی جلوپنجره کشیده در قسمت جلو به همراه چراغ های جلویی است که طراحی شبیه به باله را ایجاد می کنند.

این طراحی اکنون در طیف مدل های رنو که برخی فیس لیفت شده اند نیز به چشم می خورد. مگان جدید همچون Talisman نوین و جایگزین تازه فاش شده کولیوس دارای یک جفت LED قلاب شکل است که به سمت سپر جلو کشیده شده اند.

مگان جدید از پلتفرم CMF-CD نوین رنو نیسان بهره می برد که اساس مدل هایی همچون رنو کاجار مخصوص اروپا، اسپیس، Talisman و نیسان قشقایی، X تریل و پولسار مخصوص اروپا است.

نسل جدید این هاچ بک کوچک رنو دارای طول 4359 میلی متر و ارتفاع 1447 میلی متر است که آن را 64 میلی متر کشیده تر و 25 میلی متر کوتاه تر از مدلی قبلی خود کرده است. فاصله بین دو محور این خودرو نیز 28 میلی متر بیش تر شده است.

مگان مدل 2016 بسته به بازار با چهار گزینه موتور بنزینی و پنج گزینه موتور دیزلی عرضه خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"