کد خبر: ۳۴۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

کیفیت ، سرلوحه فعالیت در شرکت بهمن دیزل

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت بهمن دیزل کیفیت را سرلوحه فعالیت های شرکت بهمن دیزل اعلام کرد و گفت : شرکت بهمن دیزل در طول سال ها فعالیت خود همواره محصولی را برای تولید انتخاب نموده که از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار بوده است. 

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، میر حکیم حسینی در دومین گردهمایی مشتریان عمده شرکت بهمن دیزل اظهار داشت : این شرکت با همه تنگناهایی که داشته تلاش نموده محصولی را تولید کند که مورد قبول و رضایت مشتریان داخلی باشد و خریداران را در رفع نیازشان کمک نماید.

وی با اشاره به اینکه هر آنچه که در این سالها انجام شده پاسخ گوی همه تعهدات و مسئولیت های شرکت نسبت به مشتریان ارزشمند و شرکای تجاری نیست ، اظهار داشت : البته انجام هر اقدامی در جهت تولید محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان نیز به معنی کاستی در تلاش های صورت گرفته نیست اما قطعا نشان دهنده مسیر حرکت و تدوین شده سازمان فروش و خدمات پس از فروش بهمن دیزل است.

وی تصریح کرد : امروز جای بسی خوشبختی است که شرکت بهمن دیزل با مشتریانی ارتباط دارد که از کیفیت محصولات تولیدی این شرکت رضایت کامل دارند.

وی خاطر نشان کرد : برای شرکت بهمن دیزل باعث افتخار است زمانی که خدمت مشتری عمده خود می رسد و در رابطه با توسعه ناوگان مذاکره  می کند مشتریان از محصول شرکت اظهار رضایت می کنند و معتقدند با وجود اینکه این محصول را در 5 سال گذشته خریداری کردند و کیلومترها نیز با این خودروها تردد کردند حال که خواستار نوسازی و تبدیل این خودرو هستند در فروش آن  به لحاظ قیمت نه تنها متضرر نمی شود بلکه به نوعی ارزش آفرینی را برای مشتری به همراه دارد.

وی گفت : امروز برای شرکت بهمن دیزل باعث افتخار است که خودرویی را ارائه می کند که  بخشی از 7 میلیون خودرویی است که در دنیا تردد می کند و با شریک تجاری ارتباط دارد که تمرکز خود را در تولید محصولاتی با محوریت ایمنی و حفظ محیط زیست و مزیت های اقتصادی قرار داده است.

وی تاکید کرد :  این شرکت با تحقق شعار مشتری مداری و مشتری نوازی تلاش می کند تا دغدغه ها و مشکلات مشتریان بهمن دیزل را به حداقل برساند.

وی در ادامه به موضوع توسعه استفاده از قطعات اصلی در شرکت بهمن دیزل پرداخت و خاطر نشان کرد : قیمت قطعات اصلی به جهت کیفیت قطعا نسبت به قیمت قطعات غیر اصلی بالاتر است  چنانچه بررسی های عمومی و کارشناسی نیز نشان می دهد که خرید قطعات اصلی با وجود هزینه بیشتر در بلند مدت نتایجی را به همراه دارد که به نفع مشتریان خواهد بود.

وی در ادامه به ارتباط با نمایندگان به عنوان عناصر اجرایی و سازمانی شرکت بهمن دیزل تاکید کرد و گفت : به مشتریان توصیه می شود خریدهابی را که انجام می دهند صرفا  از طریق نمایندگی های شرکت باشد مطمئنا این اقدام به لحاظ قیمت هیچ هزینه اضافی را برای مشتریان در بر نخواهد داشت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"