کد خبر: ۳۵۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴

جهش چشمگیر شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در حوزه تامین قطعات یدکی

به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: حدود سه سال پیش شرکت مدیران خودرو با برنامه ریزی های انجام شده تصمیم گرفت حوزه خدمات پس از فروش را ارتقا دهد و در منطقه ای که قلب صنعت خودروی کشور است در کنار سایر برندها، حضوری قوی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس رادین پیمان فر اظهار داشت: در این راستا شرکت در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری به روزرسانی شد و از حضور نیروهای مجرب و متخصص که جزء بهترین ها در این صنعت هستند استفاده شد و شرکت مدیران خودرو و خدمات پس از فروش آن با تلاش متخصصان توانست مشکلات موجود را در کمترین زمان حل و فصل نماید.

وی تصریح کرد: شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 92 طبق ارزیابی شرکتISQI  توانست بیشترین میزان رشد و پیشرفت در بین تولیدات کشوری را کسب نماید و برای اولین بار با تعداد 5 نمایندگی رتبه یک و 18  نمایندگی رتبه دو معرفی شد.

پیمان فر در ادامه افزود: این شرکت در سال 93 رتبه 2 در ارزیابی شرکت ISQI را کسب نمود و 8 نمایندگی رتبه یک و بیش از 56 نمایندگی رتبه دو حاصل تلاش همکاران و متخصصان شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو بود.

وی افزود: از جمله فعالیت های انجام شده می توان به عضویت در انجمن صنفی خدمات پس از فروش و دریافت گواهی تعهد تعالی و گواهینامه های متعدد ISO و افزایش دو برابری تعداد آموزش های ارائه شده در سال جاری اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت: در حال حاضر میانگین ضریب مراجعه به تعمیرگاه برای تمامی برندهای خودرویی موجود در کشور 2.7 درصد می باشد در حالی که میانگین ضریب مراجعه خودروهای شرکت مدیران خودرو به تعمیرگاه عدد 2 را نشان می دهد و این به این معنی است که در حال حاضر نسبت به میانگین کشوری وضعیت بهتری داریم.

وی ضمن اشاره به سرمایه گذاری عظیمی که توسط این شرکت برای تامین قطعات یدکی انجام شده است افزود: یکی از  بزرگترین مشکلات ما کمبود فروشگاه های عرضه قطعات یدکی مجاز در کشور بوده و این موضوع باعث می شد مشتریان گاها با کمبود قطعات مواجه شوند به همین دلیل امسال با حمایت همه جانبه شرکت مدیران خودرو از شرکت خدمات پس از فروش ، حداقل 30 فروشگاه مجاز در کشور تا پایان سال افتتاح می شود تا دسترسی مشتریان افزایش یابد.

پیمان فر اظهار داشت: کم ترین میزان مراجعه بین محصولات شرکت مدیران خودرو مربوط به خودروی ام وی ام 110 با  نرخ مراجعه 1.1 و بیشترین مراجعه مربوط به خودروی X33 با  نرخ مراجعه 1.9 بوده است .

وی در رابطه با گسترش بحث خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو گفت: شرکت مدیران خودرو تاکیید بسیار زیادی را در بحث خدمات پس از فروش دارد و تنها خودروساز چینی است که شرکت خدمات پس از فروش مستقل دارد و این موضوع نیز تنها با هدف افزایش خدمات دهی به مشتریان انجام شده است .

وی افزود: شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در حوزه قطعات یدکی جهش بسیار خوبی داشته همچنین اقدامات بسیار چشمگیری در خصوص خودروهای جدید و لوکس انجام شده که به عنوان مثال می توان به نوبت دهی تلفنی برای خودروی جدید تیگو5 و همچنین ارائه کارت وفاداری که توزیع آن با عرضه خودروهای جدید آغاز شده اشاره کرد که تمامی این اتفاقات با همکاری شرکت مدیران خودرو موجب شده تا در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان گام برداشته شود.

وی افزود: مهمترین خدمتی که قصد داریم به خودروهای لوکس شرکت مدیران خودرو ارائه دهیم 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی است و در حال حاضر بهترین نمایندگان شرکت مدیران خودرو برای ارائه خدمات به خودروی تیگو 5 آموزشهای لازم را گذرانده اند.

وی افزود: همچنین یک سیستم حمایتی برای دارندگان خودروی تیگو 5 راه اندازی شده که اگر صاحبان این خودرو به هر دلیل حتی اتمام بنزین خودرو نیاز به کمک داشتند می توانند دو بار در سال از این امتیاز استفاده کنند . همچنین خریداران خودروی تیگو 5 می توانند در مسائل فنی خودرو با مشاور فنی که توسط فروشنده به آنها معرفی می شود در تماس باشند و از سوی دیگر بخش پاسخ دهی خدمات پس از فروش مدیران خودرو به صورت 24 ساعته پاسخگوی افراد خواهد بود. شرکت هزینه بسیار زیادی را برای آموزش تعمیرکاران این خودرو انجام داده زیرا می خواهیم مطمئن باشیم خودرویی که برای تعمیر به تعمیرگاه مراجعه می کند در مدت کوتاه بهترین خدمات را دریافت نماید.

وی در پاسخ به سوال خبرخودرو در رابطه با ایجاد زیرساخت های لازم برای بحث های امدادی گفت: نمایندگی های شرکت مدیران خودرو به ناوگان امدادی مجهز شده اند و مشتریان می توانند به صورت 24ساعته با شماره های امداد تماس گرفته و از خدمات استفاده کنند همچنین با سه شرکت بزرگ امدادی قرارداد همزمان منعقد شده است که فرآیند حمل خودرو را در صورت نیاز به تعمیرگاه های مجاز انجام دهند و همچنین برنامه ریزی های مناسبی برای کمپین نوروزی در دست اقدام است تا مشتریان بتوانند آسوده خاطر تعطیلات نوروزی را سپری کنند.

وی افزود: یکی از معضلاتی که متاسفانه در حال حاضر وجود دارد ورود قطعات تقلبی با برند چری و ام وی ام در بازار است که از قیمت و کیفیت ارزانتری برخوردارند و این موضوع از طریق انجمن صنفی پیگیری شده تا از طریق دولت برای افرادی که قطعات غیر اصل و تقلبی را به کشور وارد می کنند جرائمی تعلق گیرد تا نتوانند قطعات را با قیمت ارزان به بازار عرضه کنند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال درباره هزینه تعمیرات خودروها در نمایندگی ها اظهار داشت: در تعمیرگاه های مجاز مدیران خودرو هزینه مازادی دریافت نمی شود به طوری که هزینه های دریافتی توسط تعمیرگاه ها کفاف هزینه های خود تعمیرگاه ها را نیز نمی دهد و ارائه خدمات برای نمایندگان هیچ سودآوری ندارد .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"