کد خبر: ۳۶۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴

تعطيلي صنايع آلاينده در تهران تا پايان چهارشنبه

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو ، کمیته مواقع اضطرار بررسی آلودگی هوای تهران، دقایقی پیش در محل استانداری تهران برگزار شد و با توجه به ادامه وضعیت هشدار هوا در پایتخت تصمیمات زیر اخذ شد.

مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: با اشاره به تداوم وضعیت هشدار و ادامه آلودگی هوا تا پایان هفته ، همه صنایع آلاینده مانند سیمان تهران در سطح استان و نیز فعالیتهای عمرانی شهرداریهای تهران، ری و اسلامشهر از امروز تا پایان روز چهارشنبه تعطیل است.

حیدرزاده افزود: همچنین فروش طرح های ترافیک روزانه از امروز تا چهارشنبه ممنوع است و در خصوص تعطیلی مهدکودکها ، پیش دبستانی و دبستان ها نیز پس از جلسه بین استانداری تهران و مراجع ذیصلاح بررسی و تا بعدازظهر امروز اعلام خواهد شد.

دبیر کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران همچنین با اشاره به اینکه اورژانس تهران و بیمارستان های زیرمجموعه برای ارائه خدمات مورد نیاز به بیماران قلبی و تنفسی در آمادگی کامل به سر می برند، گفت: همچنین قرار شد ورزشهای صبحگاهی مدارس و نیز مسابقات رسمی در فضای باز در این هفته تعطیل شود.

مدیرکل محیط زیست استان تهران افزود: اعضای کمیته اضطرار از دستگاهها و نهادهای اجرایی خواستند در صورت تعطیلی مهدها ، مقاطع پیش دبستانی و دبستانی برای ارائه مرخصی به والدین کودکان به خصوص مادران همکاری لازم را انجام دهند.

کمیته بررسی مواقع اضطرار آلودگی هوا با حضور نمایندگان استانداری ، صنایع ، محیط زیست ، بهداشت و درمان ، آموزش و پرورش در محل استانداری تهران تشکیل جلسه داد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"