کد خبر: ۳۷۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

نامه نعمت زاده به رهبرمعظم انقلاب

به گزارش خبرخودرو ، وزیر صنعت در نامه ای به محضر رهبرمعظم انقلاب اسلامی بر ارتقای تولید و فن‌آوری داخلی تاکید کرد.

وزیر صنعت،معدن وتجارت در نامه ای به محضر رهبرمعظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: با الگو قرار دادن رهنمودهای حضرتعالی در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اهتمام جدی در ارتقای تولید و فن‌آوری داخلی، اشتغال و توسعه صادرات غیرنفتی را پیگیری خواهیم کرد.

متن کامل نامه  محمدرضا نعمت زاده  به این شرح است:

محضر مبارک حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)

رهبر معظم انقلاب اسلامی

با سلام

احتراماً، براساس حکم و خرد بر خود وظیفه می‌دانم که به نمایندگی از سوی خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت، پیروزی تاریخی و فراموش نشدنی فرزندان مؤمن و متعهدتان در زدودن تار و پودهای تحریم‌های ظالمانه را با حفظ حقوق ملت ایران به حضرتعالی تبریک عرض نمایم.

افزون بر الطاف آشکار و نهان خداوند متعال و هدایت‌های حکیمانه و پندآموز حضرتعالی و کوشش مشفقانه رییس محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر روحانی در هدایت مذاکرات و خردورزی شجاعانه جناب آقای دکتر ظریف، زویر فرزانه امور خارجه و تیم اندیشمند مذاکره هسته‌ای، امروز ملت بزرگ، نجیب و شجاع ایران شاهد بزرگ‌‌ترین پیروزی سیاسی در تراز جهانی هستند.

تردیدی نیست که مدیران و کارشناسان بخش صنعت، معدن و تجارت ضمن الگو قرار دادن رهنمودهای حضرتعالی در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کوشش خواهند کرد تا با استفاده از فرصت‌های حاصل شده، اهتمام جدی در ارتقای تولید و فن‌آوری داخلی، اشتغال و توسعه صادرات غیرنفتی را به عمل آورند.

دوام عزت و توفیق حضرتعالی، ملت عزیز ایران و دولت محترم را از خداوند مهربان خواستارم.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"