کد خبر: ۳۷۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: چانگان CS75 در نمایشگاه خودروی شانگهای 2015 به نمایش درآمده است.

از چانگان CS75 بیش تر بدانیم

گروه بین الملل: چانگان CS75 در نمایشگاه خودروی شانگهای 2015 به نمایش درآمده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو از آوریل سال 2014 در بازار چین حضور دارد.

CS75 یک شاسی بلند متوسط است که در خط تولید چانگان بالاتر از CS35 قرار می گیرد.ویژگی های بدنه این خودرو شامل قسمت جلو متشکل از جلوپنجره شیک تک بخشی با لوگوی این خودروساز، چراغ های جلوی زاویه دار، نوار افقی چراغ های مه شکن، عناصر نقره ای روی سپر، دریچه های هوای کرومی دوگانه و رکاب های در است.

در نیم رخ این شاسی بلند گلگیرهای بزرگ، خط شانه تیز، قسمت زیرین بدنه پلاستیکی و عناصر کرومی در نزدیکی گلگیر جلو و قسمت زیرین بدنه به چشم می خورد. در قسمت پشت CS75 یک اسپویلر روی در صندوق عقب، چراغ های عقب قاب دار، لبه زیرین و لوله اگزوز دوگانه کرومی مستطیلی شکل تعبیه شده است.

داخل این خودرو با پلاستیک مشکی ساخته شده و صرفا فرمان سه پره و صندلی های آن دارای روکش چرم و دوخت قرمز هستند که به حس اسپرت این خودرو می افزاید. قسمت های آلومینیومی زیادی در این خودرو تعبیه شده است که در کنسول وسط، دریچه های هوا، فرمان و پدهای در دیده می شوند. یک نمایشگر TFT بین دو شمارشگر آنالوگ این خودرو در پانل تجهیزات تعبیه شده است در حالی که یک نمایشگر لمسی مرکزی دسترسی به عملکردهای سیستم سرگرمی را ممکن می سازد.

دو گزینه موتور برای این خودرو موجود است. این خودرو از موتور 1.8 لیتری خطی چهار سیلندر با قدرت 177 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتون متر و 2.0 لیتری چهار خطی دمش طبیعی با قدرت 158 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتون متر بهره می برد. گزینه های گیربکس برای هر دوی این موتورها شامل دستی یا اتوماتیک شش سرعته است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"