کد خبر: ۳۷۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: شرکت بریتانیایی MG به نظر می رسد پس از آن که توسط سائیک چین خریداری شد به دنبال جلب توجه مشتریان ارو پایی باشد.

احتمال ورود MG به بازارهای بزرگتر

گروه بین الملل: شرکت بریتانیایی MG به نظر می رسد پس از آن که توسط سائیک چین خریداری شد به دنبال جلب توجه مشتریان ارو پایی باشد.

به گزارش خبرخودرو، MG به تازگی شاسی بلند ویژه GS را به بازار اروپا معرفی کرده و قرار است آن را از ماه می رونمایی کند. این محصول برای اولین بار در نمایشگاه اتومبیل لندن عرضه خواهد شد و در قالب یک مدل مفهومی که بارها تیزرهایش نمایش داده شده معرفی خواهد گردید.

این خودرو کاملا مشابه نمونه عرضه شده در چین است با این تفاوت که جزئیات فنی آن براساس قوانین اتحادیه اروپا آماده گردیده است. این شاسی بلند دارای ظاهری هجومی تر با جلو پنجره زاویه دارد.

چراغ های باریک جلو، چراغ های کشیده عقب، اسپویلر عقب، سامانه اگزوز دوقلو و صفحات پلاستیکی محافظ بدنه است.

هنوز اطلاعات مربوط به عملکرد این خودرو منتشر نشده ولی گفته میشود که این محصول دارای موتور 1.5 لیتری  توربو شارژ به توان 165 اسب بخار و گشتاور 184 پوند فوت است.

البته یک موتور 217 اسب بخاری به ظرفیت 2.0 لیتر نیز برای آن در نظر گرفته شده که هر دو قابلیت نصب در کنار جعبه دنده های شش سرعته دستی و کلاج دوقلوی شش و هفت سرعته را دارند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"