کد خبر: ۳۷۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو، مدیر عامل شرکت ستکو از ارائه خدمات ویژه به مشتریان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر خبر داد.

تخفیف 3 تا 30 درصدی ستکو به مشتریان گروه سایپا

به گزارش خبرخودرو، مدیر عامل شرکت ستکو از ارائه خدمات ویژه به مشتریان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر خبر داد.

فرامرز طاهری، مدیر عامل ستکو یکی از شرکت های گروه خودروسازی سایپا گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و با هدف ارایه خدمات مطلوب و افزایش رضایت مندی مشتریان گروه خودرو سازی سایپا، شرکت ستکو اقدام به فروش و نصب قطعات آپشن با تخفیفات ویژه نموده است.

وی افزود: این خدمات شامل محصولات گروه سایپا و خودروهای تیبا، تندر 90، پارس تندر، سراتو، مگان، برلیانسH320 وH330 می باشد و استفاده برای عموم آزاد است.

طاهری شروع این طرح را 12 بهمن اعلام کرد وگفت: این طرح از ابتدای دهه فجر و روز 12 بهمن آغاز شده و تا 10 اسفند ماه ادامه دارد و در آن از 3 تا 30 درصد تخفیف به مشتریان محصولات گروه سایپا ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این طرح پکیج کامل آپشن خودرو شامل مولتی مدیا، دزدگیر کیت اسپرت تیبا، روکش صندلی، سیستم صوتی، کروز کنترل، دوربین دید عقب، سنسور دید عقب و ... در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت ستکو افزود: علاقمندان می توانند جهت استفاده از این طرح به تعمیرگاه مرکزی شماره یک سایپایدک واقع در تهران پارس و تعمیرگاه شماره 2 سایپا یدک واقع در سه راه آذری مراجعه کنند.

وی افزود: این دو تعمیرگاه همه روزه از ساعت 8 تا 18 آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند و به منظور استفاده بیشتر هموطنان در شهر تهران این دو فروشگاه در روزهای جمعه نیز آماده ارائه خدمات هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"