کد خبر: ۳۷۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روند فعالیت ها در ایران خودرو مثبت بوده و رضایت مشتری و دیدگاه مردم به خودروی تولید داخل بسیار مهم است.

روند فعالیت ها در ایران خودرو مثبت بوده است

 

به گزارش خبرخودرو ، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روند فعالیت ها در ایران خودرو مثبت بوده و رضایت مشتری و دیدگاه مردم به خودروی تولید داخل بسیار مهم است.

 

محمدرضا نعمت زاده در مراسم آغاز تولید انبوه سمند سورن توربو شارژ در ایران خودرو افزود : هر چند تولید خودروی مرغوب و رقابتی مشکل است اما باید تلاش کنیم در مدت باقیمانده از این دولت چهره خودروهای تولید داخل را در نظر مردم و مشتریان تغییر دهیم به طوری که همه افتخار کنند که محصول طراحی و تولید داخلی را خریداری می کنند.

وی گفت : اجزاء توربو شارژ و آلیاژ به کار رفته در پره های آن ، همه دانش است و خودرو صنعتی است که در یک قدمی صنایع هوایی قرار دارد و شما مهندسان و کارکنان صنعت خودرو تا مرز صنعت هوایی پیش می روید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: خوشحالم از اینکه صنعت خودروی ما خیلی پیشرفت کرده است اما برای بهبود کیفیت پیشنهاد می کنم یک تور برای بازدید از بخش های مختلف صنعت خودرو تشکیل شود و روزانه حداقل یک هزار نفر از دانش آموز و دانشجو گرفته تا کارشناس و کارمند و مردم عادی از آن بازدید و نظر و دیدگاه های خود را مطرح کنند.

وی افزود‌ : باید چهره اجتماعی خود را تغییر دهید و این ممکن نخواهد بود مگر با افزایش کیفیت در تمام سطوح تولید و خدمات پس از فروش و باید نسبت به اطلاع رسانی از فعالیت هایی که انجام می شود بیش از حد حساس باشید.

وی گفت : امروز 17 میلیون دستگاه خودروی پلاک شده در خیابان ها تردد می کند و سالانه 1 و نیم میلیون دستگاه خودرو نیز تولید و روانه بازار می شود و هدف ما بر اساس سند چشم انداز تولید سالانه 3 میلیون دستگاه خودرو در سال و صادرات یک میلیون دستگاه آن به بازارهای هدف است.

وزیر صنعت گفت : برای تغییر چهره صنعت خودروی داخلی نزد مردم باید از همه ظرفیت های کشور به ویژه دانشمندان حوزه روانشناسی و جامعه شناسی کمک گرفت.

نعمت زاده گفت : باید هر روز حرف نو بزنیم ، به مراکز تحقیق و توسعه و مهندسی بها دهیم ، بر فعالیت قطعه سازان نظارت کنیم چرا که با ارتقای کیفیت در بخش قطعه سازی است که می توان خودروی با کیفیت تولید و ارائه کرد.

وی گفت : بومی سازی برون گرایی و توجه به خارج همچنین تعامل و مشارکت با دنیا حرکت به سمت صنایع دانش بنیان و کمک گرفتن از علم و فناوری در تمام بخش های قطعه سازی و خودروسازی می تواند ما را به بازارهای جهانی رهنمون کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"