کد خبر: ۳۷۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: مدل عملکرد بالای جدید RS Q3 به تازگی معرفی شده است اما در ایالات متحده عرضه نخواهد شد.

آئودی مدل عملکردی جدید RS Q3 را معرفی کرد

گروه بین الملل: مدل عملکرد بالای جدید RS Q3 به تازگی معرفی شده است اما در ایالات متحده عرضه نخواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، آئودی اعلام کرده که موتور 2.5 لیتری پنج سیلندر توربوشارژ این خودرو ارتقا یافته تا 27 اسب بخار توان بیش تری داشته و قدرت 367 اسب بخار تولید کند در حالی که گشتاور آن به 343 فوت پوند رسیده است. شتاب صفر تا صد این خودرو 4.4 ثانیه و بیشینه سرعت آن 268 کیلومتر بر ساعت است.

موتور این خودرو به گیربکس اتوماتیک هفت سرعته S tronic متصل شده و نیروی آن از طریق ساختار چهار چرخ فعال کواتروی آئودی منتقل می شود. بسته ارتقایی سیستم تعلیق اسپرت RSنیز در این کراس اوور ارائه می شود.

به منظور اطمینان از متمایز بودن ظاهر RS Q3 از همتای آن، قسمت های تیتانیومی مات به همراه رنگ بدنه جدید آبی متالیک Ascari برای این خودرو ارائه می شود. رینگ های 20 اینچی این خودرو نیز دارای روکش تیتانیوم مات با کالیپرهای ترمز قرمز استاندارد هستند.

صندلی های اسپرت آئودی در داخل این خودرو دارای روکش آبی و مشکی هستند که با فرمان اسپرت RS، تزئینات پارچه ای کربنی آبی و مجموعه ای از قسمت های چرمی کامل می شود.

کراس اوور عملکردی جدید آئودی اوایل ماه مارس سال جاری در نمایشگاه خودروی ژنو رسما رونمایی خواهد شد. تحویل این خودرو که 61 هزار یورو قیمت گذاری شده است از سه ماهه دوم سال 2016 آغاز می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"