کد خبر: ۳۷۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو، اشتری معاون فرهنگی آموزشی و رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی تاکسیرانی شهر تهران از آغاز پذیرش دانشجو در رشته های «کاردانی مکانیک خودرو» و «کاردانی حرفه ای تاکسیران» و «کارشناسی مهندسي فناوري مكانيك خودرو» در بهمن ماه سال جاري خبر داد.

آغاز چهارمین دوره پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی تاکسیرانی

به گزارش خبرخودرو، اشتری معاون فرهنگی آموزشی و رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی تاکسیرانی شهر تهران از آغاز پذیرش دانشجو در رشته های «کاردانی مکانیک خودرو» و «کاردانی حرفه ای تاکسیران» و «کارشناسی مهندسي فناوري مكانيك خودرو» در بهمن ماه سال جاري خبر داد.
 

مرکز آموزش علمي کاربردي تاکسیرانی شهر تهران در رشته های  کارداني حرفه اي تاکسيراني و مکانیک خودرو  و مقطع كارشناسي مهندسي فناوري مكانيك خودرو در بهمن ماه سال جاري، اقدام به پذيرش دانشجو مي کند.
اشتری با بيان اينکه در راستاي سياست هاي سازمان تاکسيراني براي افزايش سطح مهارت و دانش تاکسيرانان رشته دانشگاهي "کارداني حرفه اي تاکسيراني" براي اولين بار در دنيا راه اندازي شده است، افزود: اين رشته در قالب نظام آموزشي دانشگاه جامع علمي کاربردي در مقطع کارداني توسط سازمان تاکسيراني طراحي شده و مجوز پذيرش دانشجو در آن از ابتداي سال جاري از سوي وزارت علوم صادر شد. افراد در اين رشته با مهارت ها و دانش هاي مورد احتياج حرفه تاکسيراني از جمله نقشه خواني، شهر شناسي، روانشناسي ارتباط موثر، رانندگي تدافعي، مکانيک خودرو، آيين نامه ها و مقررات راهنمايي و رانندگي و تاکسيراني، زبان هاي خارجه، اصول حمل و نقل شهري و ترافيک، اخلاق حرفه اي آشنا خواهند شد.
وی با اشاره به افتتاح دانشکده تاکسیرانی در شهريور سال 1393 اين مرکز را نخستين مجموعه علمي و آموزشي کشور در حوزه تاکسيراني خواند و گفت : اميدواريم ضمن برگزاري دوره هاي آکادميک در قالب پودمان ها و دوره هاي آموزشي به صورت ضمن خدمت زمينه تحصيل تاکسيرانان و افزايش سطح دانش و توانمندي حرفه اي ايشان را فراهم کنيم و شاهد ارتقای تراز رفتاري تاکسيرانان و بهبود خدمات ناوگان تاکسيراني شهر تهران باشيم.
اشتري با اشاره به آغاز ثبت نام تحصيل در دانشگاه جامع علمي و کاربردي از علاقه مندان و تاکسيرانان خواست تا از ابتدای بهمن ماه سال جاري با مراجعه به سايت سازمان سنجش به نشاني
www.sanjesh.org نسبت به دريافت دفترچه راهنما و ثبت نام در اين رشته اقدام کنند.
وی در پایان با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه به دانشجویان گفت: به 3 نفر از  دانشجویان تاکسیران برتر این مرکز که در هر رشته موفق به کسب معدل 18 و بالاتر شوند علاوه بر تخفیف 50 درصدی هزینه شهریه از 85 درصد سهم مرکز آموزش، یک سفر رایگان مشهد مقدس به همراه خانواده  اختصاص می یابد. همچنین دانشجویان تاکسیران مرکز آموزش تاکسیرانی که حداقل 35 واحد درسی از دروس دانشگاهی مرکز آموزش را گذرانده باشند مشمول وام 4 میلیونی با بهره کم از سازمان خواهند شد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"