کد خبر: ۳۷۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

اهداف و برنامه های استراتژیک شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان تشریح شد

به گزارش خبر خودرو ، مهندس زارعی ، مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان اهداف بلند مدت و استراتژیک این شرکت را تشریح کرد.

مهندس فریبرز زارعی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : پیش بینی اقتصاد جهانی و اقتصاد ایران که بر اساس تحلیل شرکتهای بین المللی صورت پذیرفته بیانگر این است که اقتصاد ایران در سال آتی از رشد اقتصادی 5 درصد و رشد اقتصادی جهانی 2.5 درصد برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به شاخص های تاثیر گذار در اقتصاد ایران اظهار داشت : سیاست های ابلاغی و اجرایی دولت در تورم تک رقمی و افزایش 100 درصدی سرمایه گذاری خارجی در ایران از جمله شاخص های تاثیر گذار در اقتصاد ایران است که با برداشته شدن تحریم ها و فضای پسا برجام در اقتصاد ایران جاری می گردد.

وی تصریح کرد : ما در موسسه  ذخیره فرهنگیان ، شرکتها و هلدینگ های مربوطه و بالاخص در شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان از سرمایه پاک فرهنگیان بهره برداری و به صورت مستمر ورودی ، خروجی و اصل و فرع سرمایه فرهنگیان را محترم را تحت کنترل داریم.

وی افزود : لذا لزوما می بایست سرمایه گذاری های بلند مدت که استراتژیک و پایدار بوده و دارای مزیت های نسبی هستند را در برنامه شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان لحاظ نمود به نحوی که نباید از سرمایه گذاری های کوتاه مدت به جهت اطمینان از گردش نقدینگی شرکت و مشارکت با شرکای خارجی غافل شد.

زارعی تاکید کرد : از این رو سرمایه گذاری های پایدار و ساختاری با توجه ویژه به ایده های نوآوری و خلاقیت در سیاست های این شرکت لحاظ می گردد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان در ادامه ابراز امیدواری کرد : تمام تلاش خود را به کار می بریم تا با استعانت از خداوند متعال در تحقق اهداف ، برنامه ها و استراتژی های شرکت و سیاست های ابلاغی و اجرایی قدم های موثری را  برداریم و با بهره گیری از سرمایه پاک فرهنگیان محترم ، در اعتلای معیشت این قشر فرهیخته و معزز و حضور مطلوب تر شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان در نظام اقتصادی و بازار سرمایه قدم های مثبت و موثر تری را برداریم.

سازمان خبری خبر خودرو ، انتصاب شایسته مهندس فریبرز زارعی را به سمت مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون ایشان را از خداوند متعال خواستار است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"