کد خبر: ۳۷۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: نسل بعدی رولز رویس فانتوم تغییرات قابل توجهی نخواهد داشت.

رولز رویس فانتوم 2018 شکار عکاسان شد

گروه بین الملل: نسل بعدی رولز رویس فانتوم تغییرات قابل توجهی نخواهد داشت.

به گزارش خبرخودرو، عکاسان مخفی به تازگی موفق به ثبت تصاویر رولز رویس فانتوم مدل 2018 در حال تست شده اند که البته کاملا شبیه به مدل کنونی این خودرو به نظر می رسد. گمان می رود نسل جدید این خودرو نه یک انقلاب بلکه تکاملی را برای این سدان لوکس فراهم آورد که رولز رویس در پی کاهش وزن آن به واسطه بهره گیری از ساختار آلومینومی جدید space-frame است. این ساختار جدید به تدریج در مدل های کراس اوور رولز رویس و دیگر مدل های خط تولید این خودروساز به کار خواهدرفت.

رولز رویس اوایل سال جاری از تولید ساختار جدید خود و عرضه آن در مدل های تولیدی از سال 2018 خبر داد. این خودروساز اعلام کرد نمونه های مهندسی این پلتفرم در سراسر جهان تست می شوند تا رولز رویس اطمینان یابد که ساختار space-frame سواری عالی این برند را ارائه می دهد.

در تمام تاریخ فعالیت رولز رویس، این خودروساز هرگز توجه جدی به وزن نداشته و همین امر باعث شده موتور 6.8 لیتری V12 با قدرت 453 اسب بخار در این سدان بزرگ تعبیه شود. اما با توجه به اهمیت یافتن میزان مصرف سوخت به خاطر قوانین جدید در سراسر دنیا، این خودروساز مجبور است وزن مدل هایش را کاهش دهد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"