کد خبر: ۳۷۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: ماهیندار پس از انتشار تیرزهای شاسی بلند XUV Aero از این خودرو که حاصل کار طراحان استودیوی Pinin farina است رونمایی کرد.

معرفی شاسی بلند ماهیندرا

گروه بین الملل: ماهیندار پس از انتشار تیرزهای شاسی بلند XUV Aero از این خودرو که حاصل کار طراحان استودیوی Pinin farina است رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این نوع طراحی از سوی یک شرکت خودروسازی هندی بسیار جذاب و باورنکردنی است ولی بایستی بادآوری کرد که این شرکت جدا از Pinin farina دارای مرکز طراحی درایالات متحده است.

گفته میشود که این خودرو با توجه به نیازهای زندگی روزمره طراحی شده و ساخت آن افق های تازه ای را درطراحی شاسی بلندهای دیگر توسط ماهیندرا باز کرده است.

این خودرو دارای ظاهری اسپرت، چراغ های LED جلو، جلو پنجره متفاوت، گلگیرهای بزرگ تر و سقف شیبداری است که از ب ام و X6 الهام گرفته شده. همچنین درنگاه اول می توان متوجه شیشه جلوی کشیده، دیفیوزر عقب و اگزوزهای دوقلویش شد.

البته ماهیندرا هنوز تمایلی به توضیح امکانات به کار رفته درقسمت داخلی ندارد ولی  گمان میرود که در قست داخلی نیز از تزئینات متالیک و فیبر کربنی، صندلی های چرم، فرمان سه شاخه و داشبورد چرمی استفاده شده باشد. زیر کاپوت XUV Aero یک موتور mHawk توربو شارژ به توان 210 اسب بخار قرار گرفته که می تواند ظرف مدت شش ثانیه سرعت خودرو را از صفر به صدکیلومتر بر ساعت برساند.

علاوه بر این سامانه تعلیق نیز دارای چهار حالت Street، Sport، Race و Off – Road است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"