کد خبر: ۳۷۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: سوزوکی تا پایان دهه جاری 20 خودروی جدید از جمله 3 مدل ساخته شده در هند را در سراسر دنیا عرضه خواهد کرد.

سوزوکی 20 مدل جدید را عرضه خواهد کرد

گروه بین الملل: سوزوکی تا پایان دهه جاری 20 خودروی جدید از جمله 3 مدل ساخته شده در هند را در سراسر دنیا عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، Kenichi Ayukawa، مدیر اجرایی و مدیرعامل ماروتی سوزوکی اظهار داشت تمام مدل هایی که تا پایان این دهه عرضه خواهند شد توسط سوزوکی موتور و ماروتی سوزوکی تولید می شوند.

سوزوکی موتور از شریک هندی خود خواسته در مرکز تحقیقات و توسعه خود در Rohtak سه مدل جدید را بر اساس طراحی ابتدایی بسازد و می توان انتظار داشت این خودروها برای بازارهای نوظهور در نظر گرفته شود. این سه مدل جدید در مرکز تحقیقات و توسعه ساخته خواهند شد که از ابتدای سال 2017 آغاز به فعالیت می کند.

از بین این 20 مدل جدید که تا سال 2020 معرفی می شوند 11 مورد وارد بازار خودروهای کوچک شده و 9 مورد دیگر سدان و کراس اوور/شاسی بلند خواهند بود. گمان می رود 15 مدل از این 20 مدل جدید در بازار هند عرضه شوند.

دو محصول دیگری که ماروتی سوزوکی در هند عرضه خواهد کرد شامل کراس اوور ساب کامپکت ویتارا Brezza تازه رونمایی شده و نسخه تولیدی هاچ بک کانسپت Ignis است. گفته می شود ویتارا Brezza اواخر ماه مارس 2016 عرضه خواهد شد در حالی که فروش مدل تولیدی Ignis کانسپت در ماه فستیوال سال جاری این کشور تایید شده است.

می توان انتظار داشت نسل بعدی ماروتی سویفت بر اساس پلتفرم بالینو، نسل بعدی ماروتی سویفت دیزایر، نسل بعدی ماروتی واگن R سه ردیفه، چندمنظوره پرمیوم و شاسی بلند بزرگ تر ویتارا نیز بخشی از این برنامه باشند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"