کد خبر: ۳۷۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: رنج روور اووک کانورتیبل ماه نوامبر رونمایی شد و تا کنون در انگلستان 500 دستگاه تقاضا داشته است.

رنج روور اووک کانورتیبل خودروی مورد علاقه خانم ها!

گروه بین الملل: رنج روور اووک کانورتیبل ماه نوامبر رونمایی شد و تا کنون در انگلستان 500 دستگاه تقاضا داشته است.

به گزارش خبرخودرو، جگوار لند روور این امر را یک موفقیت عجیب میداند چرا که پیش فروش رسمی این خودرو تا فصل بهار آغاز نخواهد شد. جگوار لند روور اعلام کرده درصد بالایی از تقاضا برای اووک کانورتیبل به زنان اختصاص دارد که این امر بسیار متفاوت از روزهایی است که لند روور خودروسازی برای مردان به شمار می رفت.

اووک کانورتیبل پرمیوم ترین مدل در خط تولید رنج روور اووک است. اولین کانورتیبل رنج روور دارای سقف پارچه ای مصنوعی با مکانیزم تا شدن Z است. زمانی که جگوار لند روور پنجمین مدل رنج روور را در ماه نوامبر معرفی کرد، اعلام کرد که سقف پارچه ای تمام اتوماتیک بیش ترین کاربرد را در تمام خودروهای بازار دارد. این سقف پارچه ای می تواند تنها در 21 ثانیه بالا رفته و در 18 ثانیه جمع شود و تا سرعت 48 کیلومتر بر ساعت کار کند.

رنج روور اووک کانورتیبل دارای طول 4370 میلی متر، عرض 2085 میلی متر، ارتفاع 1609 میلی متر و فاصله بین دو محور 2660 میلی متر است.

رنج روور اووک کانورتیبل با موتور 2.0 لیتری Si4 توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با قدرت 237 اسب بخار و گشتاور 340 نیوتون متر عرضهمی شود. نیروی این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک 9 سرعته به هر چهار چرخ منتقل می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"