کد خبر: ۳۷۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان قزوین در خصوص گفت: این نمایشگاه از تاریخ 20 الی 23 بهمن ماه 94 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد.

اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان قزوین در خصوص گفت: این نمایشگاه از تاریخ 20 الی 23 بهمن ماه 94 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد.

هادی نیک فطرت در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو، اظهار داشت: اهداف کلی برپایی نمایشگاه بحث حمایت از تولیدات داخلی ،معرفی توانمندی های شرکت کنندگان، معرفی کالا و خدمات، سطح توان رقابتی شرکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عمومی، پیدا کردن بازارهای جدید به صورت تخصصی، معرفی تولیدهای جدید به خودروسازان و افزایش اطلاعات متخصصین می باشد.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه با حضور 40 شرکت ازشهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، کرمان، آذربایجان شرقی و قزوین دائر شد و شرکت هایی نظیر رنو، بهمن خودرو، سایپا، ام وی ام و ... محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

نیک فطرت اذعان داشت: حوزه فعالیت شرکت کنندگان در بحث لوازم یدکی خودرو، فروش و خدمات پس از فروش خودرو، لوازم موتوری، لوازم برقی و تولید روغن موتور، عیب یاب خودرو و تجهیزات تعمیرگاهی بوده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به صورت متوالی هفت سال برگزار شده و بازخورد بازدیدکنندگان نشان می دهد که کیفیت ارائه خدمات در نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته بهتر بوده است.

نیک فطرت با اشاره به تاثیرگزاری برپایی چنین نمایشگاه هایی در بحث بازار خودرو بیان کرد: به صورت کلان در کشور نمی تواند تاثیرگزار باشد اما در سطح استانی به علت تعاملات شرکت های خودروسازی با یکدیگر تاثیر به سرایی دارد و به نحوی می تواند در حوزه فروش خودرو در سطح استان موثر باشد که البته اطلاعات حاکی از رشد 15 درصدی فروش نسبت به سال گذشته می باشد.

وی در ادامه افزود: قزوین یک شهر در حال توسعه است و طبق آخرین آمار درآمد ماهانه خانوارهای این استان 7درصد بیشتر از شهرهای دیگر است. در قزوین حدود 220هزار خودروی سواریی، کامیون و کامیونت وجود دارد و همچنین در زمینه تولید قطعات و تامین آن، یکی از بزرگترین تامین کنندگان قطعات در کشور می باشد.

نیک فطرت گفت: استان قزوین تعداد بسیار زیادی کارخانه تولید قطعه دارد که به صورت خصوصی در حال فعالیت می باشند.

وی در ادامه افزود: مشکلات موجود در صنعت قطعه سازی تنها مختص به یک شهر نیست، این مشکلات ریشه ای در بحث های نقدینگی و پرداخت بدهی ها می باشند که نیازمند یک تدبیر ملی است تا مشکلات برطرف گردد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"