کد خبر: ۳۷۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: هوندا در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 که اول ماه مارس آغاز می شود از نسل بعدی هاچ بک هوندا سیویک رونمایی خواهد کرد.

تیزر هاچ بک جدید هوندا سیویک منتشر شد

گروه بین الملل: هوندا در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 که اول ماه مارس آغاز می شود از نسل بعدی هاچ بک هوندا سیویک رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز تصویر تیزری از این خودرو را منتشر کرده است که برخی جزئیات قسمت پشت آن را نشان می دهد. هوندا پس از عرضه سدان و کوپه سیویک تصمیم دارد سومین و آخرین سبک بدنه این خودرو را به نمایش درآورد که اوایل سال 2017 در اروپا به فروش می رسد. این رقیب فولکس واگن گلف در کارخانه سویندون هوندا ساخته می شود و از آنجا به سراسر دنیا صادر خواهد شد.

این نمونه اولیه شبیه به همتای سدان و کوپه خود به نظر می رسد. چراغ های عقب نیزه شکل و طرح شش ضلعی روی در صندوق عقب این خودرو مشابه دو مدل دیگر آن است. این هاچ بک دارای سپری پهن تر با لوله اگزوز دوگانه در مرکز است. این ویژگی ها به همراه یک اسپویلر، ظاهری اسپرت به خودرو می دهند.

زیر کاپوت این خودرو یک موتور کاملا جدید 1.0 لیتری توربوشارژ سه سیلندر با قدرت 127 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتون متر تعبیه شده است. این موتور به گیربکس دستی شش سرعته متصل خواهد بود.

ممکن است در نسخه های بالاتر این خودرو موتور 1.5 لیتری توربوشارژ به کار رفته در سیویک در ایالات متحده ارائه شود که به گیربکس دستی شش سرعته متصل می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"