کد خبر: ۳۷۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: هیوندای در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2016 از سانتافه بازطراحی شده مدل 2017 رونمایی کرد.

هیوندای سانتافه فیس لیفت شد

گروه بین الملل: هیوندای در نمایشگاه خودروی شیکاگو 2016 از سانتافه بازطراحی شده مدل 2017 رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این کراس اوور به لطف جلوپنجره جدید، LEDهای دید در روز، چراغ های جلو و عقب نوین، لوله اگزوز دوگانه و رکاب در زیرین دارای ظاهری جدید است.

مجموعه جدیدی از سیستم های ایمنی از جمله کروز کنترل انطباقی، هشدار تغییر مسیر، ترمز خودکار اضطراری با شناسایی عابرپیاده و چراغ های انطباقی با کمک نوربالا در این خودرو تعبیه شد است.

خط تولید نیرومحرکه برای سانتافه اسپرت تغییری نداشته است و همچنان موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر با قدرت 185 اسب بخار و 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 240 اسب بخار برای این خودرو ارائه می شود. سانتافه سه ردیفه بزرگ تر نیز همچنان از موتور 3.3 لیتری V6 با قدرت 290 اسب بخار بهره می برد. اما تغییر همه این موتورها شامل افزودن انتخابگر حالت رانندگی است که اجازه می دهد از بین حالت های اسپرت، اکو و نرمال یکی انتخاب شود.

هیوندای موفق شده میزان مصرف سوخت مدل 2017 سانتافه اسپرت را بهبود بخشیده و به 1 لیتر در هر 10.2 کیلومتر با موتور 2.4 لیتری و ساختار دیفرانسیل جلو برساند.

لیست تجهیزات استاندارد ارائه شده در سانتافه شامل دوربین دید پشت،  چراغ های جلوی خاموش و روشن شونده خودکار، ورودی از راه دور بدون سویچ با هشدار، آینه های کناری گرم شونده برقی هم رنگ بدنه با آینه نقطه کور راننده، LED در چراغ های جلو، لامپ های دید در روز، سیستم تلف هوشمند بلوتوثی، کروز کنترل و سیستم صوتی نصب شده روی فرمان است.

هم چنین نسل بعدی سیستم سرگرمی BlueLink هیوندای نیز در هر دو مدل سانتافه عرضه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"