کد خبر: ۳۸۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴

برنامه شرکت ایساکو برای مقابله با قطعات تقلبی در سال آینده

به گزارش خبرخودرو ، مدير عامل شرکت ایساکو گفت: هر چند اجرای طرح اصالت قطعه در شرکت ایساکو از طرح‌های بسیار خوب و قابل قبول برای تشخیص قطعات اصلی از تقلبی است اما وجود قطعات تقلبي و سوء استفاده سودجويان در بازار هنوز منتفي نيست.

مهندس رضا حسینی اظهار داشت: شرکت ایساکو برای كاهش آمار تخلفات در حوزه فروش قطعات، از برچسب داراي هولوگرام‌‌ و باركد انحصاري استفاده کرده كه خريداران با استفاده از دو روش مي‌توانند به اصالت كالا پي ببرند. يكي از اين ‌راه‌ها ارسال كد قطعه به سامانه پيامكي 300031 است و ديگري استفاده از باركدخوان كه يك اپليكيشن قابل نصب بر روي گوشي‌هاي تلفن همراه است. اين روش  راهي كاملا مطمئن و غير قابل دسترس براي سودجويان است.

وی در خصوص مقابله با قطعات تقلبی در بازار و برنامه‌های آتی ایساکو گفت: برای مقابله با قطعات تقلبی در بازار باید پشتیبانی و حمایتی همه جانبه از سوي سازمان‌هاي مربوط صورت گیرد؛ اما تا زماني كه دست كپي‌كاران و متقلبين از بازار قطعات كوتاه شود، شركت ايساكو تلاش خواهد كرد، با توزيع مناسب لوازم و قطعات يدكي، بيش از پيش شبکه نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي مجاز را پوشش دهد و مشتریان بتوانند نیاز خود را بدون مراجعه به فروشگاه‌هاي متفرقه تامين كنند. بديهي است كه مراكز مجاز ايساكو، قطعات اصل، استاندارد و با كيفيت را به دست مصرف كننده مي‌رسانند.

وی همچنین ارائه قطعات در رده‌هاي متفاوت قیمتی را راهکاري براي خروج شبکه‌های غیر مجاز از شبکه تامین بازار دانست و اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته شرکت ایساکو در نظر دارد قطعات را درجه‌بندي كرده و  در رده‌هاي قيمتي مختلفي به بازار ارائه كند تا مشتريان ضمن اطمينان از كيفيت كالا، متناسب با بودجه خود حق انتخاب داشته باشند.

مدیر عامل شرکت ایساکو تصریح کرد: در برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي  سال آتي حداقل ٣٠ درصد اقلام مورد نياز شبكه خدمات پس از فروش با تنوع كيفي متفاوت، توزيع و عرضه خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"