کد خبر: ۳۸۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

همکاری مجدد ایران خودرو و بنز آغازی بر مشارکت جدی با برندهای معتبر در دنیا

به گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : همکاری های جدید خودروسازان با شرکتهای اروپایی باید با هدف تولید و صادرات صورت گیرد و الا ایران به لحاظ بازار مصرف ، برای فروش محصولات هیچ برندی در داخل مشکلی ندارد.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به آغاز همکاری مجدد ایران خودرو و بنز آلمان اظهار داشت : همکاری مجدد ایران خودرو و بنز می تواند آغاز مشارکتی جدی با برندهای معتبر در دنیا و رشد و توسعه صنعت خودرو ایران باشد.

وی افزود : چنانچه همکاری با شرکت خودروساز اروپایی و صاحب برند در دنیا صرفا با هدف تولید در داخل صورت گیرد قطعا می تواند در ارتقاء و  توسعه  صنعت خودرو داخل تاثیر مناسبی داشته باشد.

وی با توجه به اینکه همکاری ها مجدد بنز با ایران خودرو در ابتدا با هدف فروش صورت می گیرد ، تصریح کرد : امید است آغاز همکاری مجدد ایران خودرو و بنز هر چه سریعتر به تولید و داخلی سازی این محصولات در کشور منجر شود.

وی گفت : انتظار می رود در آینده نزدیک شرکت بنز با سرمایه گذاری حداکثر 40 تا 50 درصدی در صنعت خودرو ایران به تولیدات مشترک با ایران خودرو بپردازد و ایران تبدیل به پایگاه تولید و صادرات محصولات مشترک این شرکت با ایران خودرو شود.

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی با توجه به روند رو به رشد  و مناسب صنعت قطعه سازی ایران تصریح کرد : در شرایطی که صنعت قطعه سازی ایران از توان و تکنولوژی به روزی برخوردار است قطعا می توان از توان موجود در این بخش برای تولید محصولات سواری بنز و همچنین محصولات مشترک در کشور بهره برد .

گروسی همچنین به تاثیر حضور بهترین برندهای دنیا در خط تولید خودروسازان و نقش مثبت آن در بازدهی این شرکتها پرداخت و گفت : مسلما همکاری با برندهای معتبر در حوزه خودروسازی و قرار گرفتن محصولات آنها در خط تولید شرکتها و از سویی مشارکت برای تولیدات مشترک و صادرات در بازدهی شرکتها و روحیه تولید و کارآفرینی در کشور نقش موثر و مثبتی خواهد داشت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"