کد خبر: ۳۸۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴

نقش مجلس دهم در توسعه صنعت خودرو ایران

به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : امید است با آغاز دور جدید مجلس شورای اسلامی و رفع کامل تحریم ها و بهبود ارتباطات اقتصادی و بانکی ، شاهد تنوع در تولید خودرو و کیفیت بخشی به خودروهای موجود در کشور باشیم تا نیاز امروز بازار داخل تامین شود.

غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : با تامین نیاز داخل علاوه بر اینکه جایگاه صنعت خودرو ایران ارتقاء خواهد یافت مسلما نیاز بازار به ورود خودروهای خارجی و خروج ارز از کشور مرتفع خواهد شد.

وی گفت : قطعا می توان با مونتاژ خودروهای با کیفیت در کشور که با همکاری های جدید با خودروسازان اروپایی زمینه های آن در حال فراهم سازی است اشتغال داخل را تقویت نمود البته با این هدف که کیفیت خودروهای داخلی به کیفیت مورد دلخواه مشتریان داخلی دست یابد.

وی همچنین به نقش مجلس و نمایندگان دور دهم در توسعه صنعت خودرو ایران پرداخت و گفت : مسلما جهت گیری دور جدید مجلس  شورای اسلامی  و نمابندگان دور دهم مجلس تقویت تولید ، توجه به اقتصاد مقاومتی ، ایجاد اشتغال به عنوان مطالبه و موضوع اصلی خواهد بود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطر نشان کرد : نمایندگان مجلس بابد در دور جدید مجلس بر روی بحث تولید و اشتغال متمرکز شوند تا بحران بیکاری که در کشور وجود دارد و فقری که به دلیل مشکلات اقتصادی و کمبود درامد در بخش های متوسط به پایان جامعه ایجاد شده مرتفع شود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"