کد خبر: ۳۸۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

عرضه سه محصول جدید از دو برند ام وی ام و چری در سال 95

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت مدیران خودرو ، عرضه دو خودرو جدید  تیگو5 و ام وی ام  110S را از موفقیت های این شرکت در چند ماه گذشته اعلام کرد و گفت : عرضه و فروش بسیار خوب و موفق دو محصول تیگو 5 از برند چری و همچنین ام وی ام 110S از موفقیت ها و تحولات شرکت مدیران خودرو در دو سه ماه اخیر است.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، ژانگ در نشستی خبری با اشاره به حضور بیش از 10 ساله شرکت ام وی ام  در ایران  اظهار داشت : در طول مدتی که محصولات ام وی ام به بازار ایران عرضه شده خوشبختانه هر روز مشتریان ایرانی شناخت بیشتری نسبت به محصولات این شرکت پیدا کرده و به نظر می رسد از خرید و استفاده از محصولات این برند رضایت دارند.

مدیرعامل چری اینترنشنال همچنین با توجه به آغاز خط تولید برند چری در چند ماه گذشته در ایران ، گفت :  از آنجا که برند چری در سطح بالاتری از برند ام وی ام  قرار دارد بنابراین سطح مشتریانی که برای برند چری در بازار ایران در نظر گرفته شده کاملا با مشتریان برند ام وی ام متفاوت است.

آقای خ همچنین از عرضه یک مدل جدید از برند چری و همچنین دو جدید از برند محصولات ام وی ام در سال 2016 خبر داد و اظهار داشت : با توجه به بازار خوب محصولات مدیران خودرو در ایران ، این شرکت برنامه ریزی بلند مدتی را برای حضور و عرضه محصولات هر دو برند چری و ام وی ام در ایران دارد از این رو بر اساس برنامه ریزی استراتژیک و خاص شرکت در سال های آینده ، هر دو برند چری و ام وی ام مدل های بسیار زیاد و جدیدی را به بازار ایران عرضه می کنند.

وی خاطر نشان کرد : مسلما  طیف وسیعی از محصولاتی که در آینده توسط مدیران خودرو عرضه می شود ضمن جلب رضایت مشتریان ، قدرت انتخاب بیشتری را برای آنان در بازار فراهم خواهد کرد.

ژانگ مدیرعامل مدیران خودرو در ادامه ضمن اشاره به تاریخچه حضور شرکت ام وی ام در بازار ایران گفت : شرکت ام وی ام حدود 10 سالی است که پارتنر ایرانی خود در بازار ایران حضور دارد که خوشبختانه تاکنون این حضور رضایت مشتریان ایرانی را به همراه داشته است.

وی همچنین با توجه به استقبال بسیار خوب مشتریان ایرانی از اولین محصول از برند چری اظهار داشت : اعتما و رضایت مشتریان از محصولات ام وی ام در این سالها موجب شد تا با عرضه اولین محصول از برند چری در سال گذشته این محصول نیز مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار گیرد از این رو باید از اعتماد 200 هزار مشتری فعلی کمپانی مدیران خودرو در ایران تشکر کرد .

مدیر فروش و بازاریابی فروش شرکت ام وی ام در ادامه از کسب رتبه برتر فروش شرکت مدیران خودرو خبر داد و گفت : شرکت مدیران خودرو برای دومین بار متوالی توانست رتبه اول فروش را در سال جاری در بین همه خودروسازان داخلی را کسب نماید.

امیری تصریح کرد : تا پیش از این شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حوزه فروش و خدمات پس از فروش هر 6 ماه یکبار شرکتهای داخلی مورد ارزیابی قرار می داد اما اخیرا این بررسی ها هر سه ماه یکبار انجام می شود که  شرکت مدیران خودرو توانست در این دوره رتبه نخست را کسب نماید که در صورت مقایسه با سایر خودروسازان و برندهای مطرح فاصله بسیار زیادی بین مدیران خودرو و سایر شرکتها  به لحاظ رضایت مشتریان از فروش و خدمات پس از فروش وجود دارد .

 وی  تعریف و اجرای پروژه های بهبود در داخل شرکت ، نمایندگی ها و بازار و رفع مشکلات و موانع موجود  ، سیستماتیک کردن و تنوع بخشی به روش های فروش ، تحویل و  حمل به موقع ، افزایش کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش و از سویی ارتباط موثر و تنگاتنگ با مشتریان را از جمله  عوامل موثر در کسب رتبه برتر شرکت مدیران خودرو در حوزه فروش و خدمات پس از فروش اعلام کرد.

وی همچنین یکی از ارزش های اصلی مدیریت ارشد شرکت مدیران خودرو و شرکت چری را  توجه و تمرکز بر کسب رضایت مشتریان در بازار رقابتی کنونی دانست و گفت : هر چند در برخی اوقات ، اجرای اقداماتی موجب کاهش سود شرکت گردید اما همواره یکی از موضوعات مهم برای مدیران ارشد شرکت کسب رضایت مشتریان بوده است  مسلما این رضایت محقق نخواهد شد مگر با نگاهی که مدیریت ارشد شرکت دارد و  اقدامات خوبی که نمایندگان و تیم فروش شرکت انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در ادامه با تاکید بر اینکه در بازار ایران خواهیم ماند ، اظهار داشت : طی 10 سال گذشته که ام وی ام در بازار ایران حضور داشته شرایط بسیار سختی تجربه نموده است اما شرکت ام وی ام توانست حضور خود را در بازار ایران حفظ کند قطعا به جهت امکانات وتجربه شرکت و مهندسی بسیار خوب و حضور نمایندگان خوب و پر قدرت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش این حضور خود را در بازار ایران حفظ خواهد کرد.

ژانگ افزود :  سال گذشته شرکت مدیران خودرو سرمایه گذاری بسیار زیادی را در حوزه خدمات پس از فروش و تامین قطعات انجام داد که تمام این اقدامات صرفا به منظور کسب رضایت مشتریان محصولات  ام وی ام و حفظ بازار ایران بوده است.

وی تصریح کرد : قطعا در آینده با عرضه محصولات جدید و با کیفیت ام وی ام ، رضایت مشتریان ایرانی از بازار فروش محصولات شرکت مدیران خودرو تداوم خواهد یافت.

مدیرعامل چری اینترنشنال در  ادامه در خصوص حفظ و توسعه سهم محصول جدید تیگو 5 در بازار ایران گفت : خوشبختانه ظرف مدت کوتاهی که این محصول به بازار ایران عرضه شدده تیگو 5 توانسته سهم خوبی را  از بازار ایران کسب کند .

آقای خ تصریح کرد : البته با توجه به سیستمی که در شرکت  مدیران خودرو وجود دارد و ارتباط بسیار خوبی که با مشتریان بواسطه این سیستم وجود دارد در این مدت مشتریان از این محصول رضایت خوبی را از محصول تیگو 5 داشتند هر چند در چند ماه گذشته رقبای زیادی برای این محصول در بازار ایران عرضه شده است اما با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز از بازار این محصول کسب شده باید  پرقدرت بگوییم که از بازار این محصول و قیمت آن مطمئن هستیم.

وی همچنین در ارتباط با رقابت برند چری با محصولات اروپایی گفت : به زودی محصولات آینده چری را در بازار اروپا خواهید دید.

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در ادامه از برنامه ریزی جهت عرضه 40 هزار دستگاه از محصولات ام وی ام در سال به بازار ایران خبر داد و گفت : در حال حاضر میزان داخلی سازی  این محصولات در ایران روند خوبی دارد اما در تلاش هستیم با معرفی یکی از تامین کنندگان داخلی با تامین کنندگان چینی و اتصال تکنولوژی آنها درصد داخلی سازی این محصولات ام وی ام در ایران افزایش یابد.

ژانگ همچنین با توجه به ظرفیت عرضه 50 هزار دستگاه از محصولات شرکت ام وی ام در ایران گفت : از همکاری با شرکای دیگر به منظور استفاده از ظرفیت شرکت در ایران استقبال می کنیم.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"