کد خبر: ۳۸۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

آغاز تولید و تحویل کامیونت 6 تن FAW تا پایان امسال

به گزارش خبر خودرو ، قائم مقام و رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور ، نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو را فرصتی مناسب جهت معرفی توان خودروسازان داخلی به جامعه و شرکتها و سرمایه گذاران خارجی دانست و گفت : وزارت صنعت ، معدن و تجارت همزمان با همایش صنعت خودرو ایران تلاش دارد تا با برگزاری این نمایشگاه به نوعی میان مردم و خودروسازان آشتی برقرار نماید.

مهرداد امینی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت : هر چند این نمایشگاه به لحاظ زمانی و فصلی ، در شرایط چندان مناسبی برگزار نگردید اما برگزاری آن در شرایط کنونی اقدام ارزشمندی بوده و می تواند نتایج بسیار خوبی را در جهت معرفی توامندی صنعت خودرو ایران به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد : شرکت سیبا موتور نیز در راستای این هدف تلاش نمود تا با تمام توان و قدرت در این نمایشگاه حضور یابد و با حمایت از تصمیمات وزارت صنعت و معدن ، توانمندی های صنعت خودرو کشور را به رخ بکشد.

وی همچنین در خصوص محصولات عرضه شده در این نمایشگاه گفت : شرکت سیبا موتور در این نمایشگاه  کلیه محصولات تولیدی  از جمله کشنده تک محور و جفت محور ، شاسی کامیون با کاربری میکسر و کامیونت 6 تن FAW  را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده است.

وی با توجه به عرضه کامیونت 6 تن FAW  در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران اظهار داشت : کامیونت 6 تن FAW که در این نمایشگاه عرضه شده  از محصول جدید که به تازگی تولید آن آغاز و از اواخر اسفند ماه به مشتریان تحویل داده می شود.

وی افزود : برنامه تولید این محصول برای سال آینده حداقل  500 دستگاه است اما این امکان و ظرفیت وجود دارد که در صورت نیاز تولید این محصول از رقم پیش بینی شده افزایش یابد.

وی در ادامه به برنامه تولید شرکت سیبا موتور در سال آینده اشاره کرد و گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی می شود سال آینده به رقم  تولید 1200 تا 1500 دستگاهی در کلیه محصولات شرکت دست پیدا کنیم.

قائم مقام و رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور همچنین در خصوص تاثیر برجام بر گسترش همکاری های این شرکت با شرکتهای خارجی گفت : از آنجا که شرکت FAW شریک خوبی برای شرکت سیبا موتور بوده و تاکنون به کلیه تعهدات خود در قبال شرکت سیبا موتور و مشتریان این شرکت عمل نموده از این رو شرکت سیبا موتور فعلا به دنبال شریک تجاری جدیدی نیست هر چند همواره این مساله از موضوعات قابل تامل و مورد بحث در شرکت بوده است اما تا این لحظه شرکت سیبا موتور وارد مذاکرات جدیدی با شرکت های خارجی نشده است.

امینی افزود : شرکت FAW از شرکتهای معتبر در حوزه تولید خودرو محسوب می شود به طوری که این شرکت همواره در بحث کیفیت در تولید و قطعات و ارائه خدمات پس از فروش به سیبا موتور و مشتریان شرکت تلاش خوبی را داشته و تلاش نموده تا سیبا موتور  در جریان فعالیت های خود روند رو به رشدی را طی نماید.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"