کد خبر: ۳۸۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

افزایش خدمات به مشتریان در قالب ارائه سایپا کارت طلایی

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت سایپا یدک همزمان با رونمایی از سایپا کارت طلایی گفت : ارائه خدمت جدید سایپا یدک در قالب کارت طلایی حاصل تجارب حداقل سه نسل کارت های خدماتی بوده چنانچه پیش بینی می شود با ارائه کارت طلایی بخشی از قابلیت ها در حوزه خدمات به مشتریان افزایش یابد.

مصطفی وحید زاده در حاشیه نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : خريد خدمات با كيفيت بالا و قيمت مناسب از طريق شبكه نمايندگي ها در سراسر كشور، دريافت قطعات اصلي و استاندارد، گارانتي و بیمه بدنه، گارانتی سرقت ، خدمات امدادي و سرويس هاي ادواري و مكمل از مهمترين ويژگي هاي سايپاكارت طلايي است كه به مشتريان گروه خودروسازي سايپا عرضه خواهد شد.

وی گفت : کلیه دارندگان محصولات سایپا جهت دریافت این خدمت می توانند با مراجعه به 600 نمایندگی سایپا یدک در سراسر کشور و دفاتر منطقه ای و مرکزی، کارت طلایی سایپا یدک را خریداری نمایند و از یک سال گارانتی کلیه قطعاتی که نیاز به تعویض دارند بهره مند شوند.

وی در ادامه ارائه بسته نوین خدماتی را از برنامه های این شرکت در سال آینده اعلام کرد و افزود : شیوه های نوین خدمات همانند ارائه کارت طلایی سایپا یدک در راستای ارائه خدمات بهتر و کسب رضایت مشتریان از برنامه های شرکت سایپا یدک در سال آینده است امید است بتوانیم سال 95 در جهت رشد کمی و کیفی خدمات گام های موثرتری را برداریم.

وی همچنین با توجه به جریان تخصصی نمودن خدمات پس از فروش در گروه سایپا ، به راه اندازی مرکز تخصصی گیربکس اتومات در این شرکت اشاره کرد و گفت : راه اندازی مرکز تخصصی گیربکس سایپا به منظور تخصصی نمودن ارائه خدمات ، ارائه قطعات و توسعه مراکز خدماتی و تعمیرگاهی ، افزایش تعداد تعمیرگاههای مرکزی در مراکز استان ها  در راستای  افزایش خدمات و  جلب رضایت مشتریان از جمله برنامه ها و اهداف شرکت سایپا یدک بوده که تاکنون بخشی از آنها اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت سایپا یدک افزود : راه اندازی مرکز تخصصی گیربکس اتومات از اقدامات منحصر به فردی است که برای اولین بار در کشور اجرایی شده است که دارای مزیت هایی چون جلوگیری از خروج ارز ، افزایش رضایت مشتریان ، کاهش هزینه مشتریان است ضمن اینکه در راستای این اقدام دانش و تکنولوژی در این حوزه به کشور  منتقل گردید.

وحید زاده در ادامه با اشاره به طرح تشخیص اصالت قطعات شرکت سایپا اظهار داشت :این اقدام مانع ورود بخشی از قطعات تقلبی به سیستم توزیع خدمات پس از فروش گردید اما همچنان نیازمند نظارت بیشتر بر بخش هایی هستیم که باید صورت گیرد.

وی در ادامه در خصوص طرح  امداد نوروزی  شرکت سایپا یدک گفت : طرح نوروزی شرکت سایپا یدک از 26 اسفند ماه آغاز و تا 14 فروردین ماه ادامه دارد در این مدت کلیه نمایندگی های شرکت سایپا یدک در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند .

وی با اشاره به تزریق کلیه قطعات مورد نیاز نمایندگی های شرکت سایپا یدک در راستای اجرای طرح امداد نوروزی سایپا گفت : در جریان طرح امداد نوروزی شرکت سایپا یدک ناوگان خودرویی و خدماتی در این بخش بازسازی و  افزایش یافته است امید است با اقدامات صورت گرفته نوروز امسال بتوانیم خدمات مناسبی را در صورت نیاز  به مشتریان گروه خودروسازی سایپا ارائه نماییم.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"