کد خبر: ۳۸۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

تنوع محصول و افزايش ظرفيت توليد و فروش شرکت یزد تایر در سال آينده

به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل شرکت یزد تایر گفت : گشايش ارتباطات علمي و فني و بازرگاني با خارج از كشور و تمايل روزافزون خودروسازان عمده بين المللي براي همكاري با صنايع خودروسازي کشورمان زمینه روز آوري اين صنعت و رقابت پذيري و تحرك بيشتر قطعه سازان را فراهم می نماید.

دکتر اسکندر ستوده در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به تاثیر شرایط کنونی بر گسترش همکاری های خارجی این شرکت در حوزه صنعت تایر اظهار داشت : شرکت یزد تایر همكاري هاي فني خود با شرکای اروپائي را در قالب قراردادهاي انتقال تكنولوژي و كمك هاي فني از قبل منعقد نموده که در زمان تحريم ها نيز ادامه داشته است .

وی تصریح کرد : اميد است با توجه به رفع مشكلات ، بتوانیم در صادرات تولیدات به بازار های منطقه و دیگر کشورها ، موفق تر عمل نمائيم.

وی در ادامه با توجه به توليد اولين سري از تايرهاي سري V در شركت يزد تاير در ايران گفت : تولید این تایر در راستای عقد قرارداد انتقال تكنولوژي و كمك هاي فني با شركت فردشتاين هلند و به منظور سرعت بخشيدن به نوآوري و تامين تايرهاي جديد انجام گرفته است .

وی گفت : شرکت یزد تایر علاوه بر ساخت تايرهاي سري V كه در سرعت هاي بالا براي خودروهاي سواري تولید نموده ، توليد تايرهاي وانتي راديال و تايرهاي خودروهاي شاسي بلند را كه از مشخصه هاي فني متفاوتي برخوردارند را نیز در دستور كار آتي خود دارد.

مدیرعامل شرکت یزد تایر در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال 94 از تحقق برنامه تولید و فروش این شرکت در سال جاری خبر داد و  گفت : خوشبختانه برنامه و بودجه توليد و فروش شرکت یزد تایر در سال 94 تحقق يافته است و اين شركت با خريد و نصب ماشين آلات جديد در سال جاري ، درصدد ايجاد تنوع در انواع محصولات مورد نیاز صنایع خودرو و بازار مصرف و افزايش ظرفيت توليد و فروش در سال آينده  است.

دکتر ستوده با اشاره به برنامه افزایش ظرفیت تولید این شرکت در سال آینده اظهار داشت : ساخت تايرهاي جديد و روز آمد با هدف صادرات محوري خصوصا در تولیداتی که هم اکنون از خارج از کشور وارد می شوند از مهمترین برنامه های شرکت در راستای ارتقاء ظرفیت تولید است.

وی در خاتمه با توجه به برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو گفت : از ويژگي هاي اين نمايشگاه تشكيل آن در ابتداي دوره پسا تحريم و بازگشت اميد به تمام صنايع بويژه صنعت خودرو و صنايع وابسته به آن است و انتظار مي رود در چنين فضائي خودروسازان و به تبع آن تامين كنندگان قطعات خودرو تلاش نمايند با همکاری با یکدیگر فاصله خود را با صنايع مشابه جهاني و پيشرفت هائي كه اخيراً در كليه صنايع بوجود آمده را كمتر نمايند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"