کد خبر: ۳۸۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو، اعضاي شوراي اطلاع رساني دولت و مديران كل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت خانه ها و دستگاه هاي اجرائي كشور با حضور در مجموعه ايران خودرو از سالن ها و خطوط توليد و مركز تحقيقات اين شركت بازديد كردند.

بازديد اعضاي شوراي اطلاع رساني دولت از ايران خودرو

به گزارش خبرخودرو، اعضاي شوراي اطلاع رساني دولت و مديران كل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت خانه ها و دستگاه هاي اجرائي كشور با حضور در مجموعه ايران خودرو از سالن ها و خطوط توليد و مركز تحقيقات اين شركت بازديد كردند.

اعضاي شوراي اطلاع رساني دولت در اين بازديد از نزديك با مراحل و فرآيندهاي توليد در گروه صنعتي ايران خودرو را ديدن كرده و در مركز تحقيقات و توسعه محصول نيز با آخرين دستاوردهاي اين گروه صنعتي نيز آشنا شدند.

مديران كل روابط عمومي و اطلاع رساني دستگاه هاي اجرائي كشور پس از اين بازديد با مهندس هاشم يكه زارع، مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو نيز ديدار كردند.

مهندس يكه زارع در اين ديدار به اهميت نقش روابط عمومي و اطلاع رساني در عصر ارتباطات اشاره و اظهار كرد: هر يك از شما به عنوان راهبران اطلاع رساني در كشور نقش به سزائي در ايجاد فرهنگ حمايت از توليد داخلي و البته احقاق حقوق مصرف كنندگان داريد.

وي با اشاره به عملكرد با تدبير و اميدبخش دولت در عرصه ديپلماسي، به دور جديد همكاري هاي بين المللي گروه صنعتي ايران خودرو با شركاي خارجي نيز اشاره كرد و گفت: قرارداد ايران خودرو با پژو امضا شده و مراحل ايجاد شركت مشترك براي توليد محصولات جديد در حال انجام است. علاوه بر اين با بنز نيز تفاهم نامه اي امضا كرده ايم كه منجر به قرارداد خواهد شد. ضمن اينكه مذاكره با شركت هاي ديگري مثل سوزوكي، فيات و رنو نيز در حال انجام است.

مهندس يكه زارع به رويكردها و سياست هاي اخير گروه صنعتي ايران خودرو نيز اشاره كرد و گفت: در دو سال گذشته علاوه بر حل مشكلات توليد، روي ارتقا كيفت محصولات و خدمات پس از فروش نيز تمركز كرده ايم.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو افزود: در سال 94 حدود 700پروژه كيفي روي محصولات ايران خودرو تعريف و اجرا كرده ايم و به دنبال آن هستيم تا محصولاتي باكيفيت تر تحويل مشتريان بدهيم.

وي با بيان اينكه داشتن خودروي مناسب حق مردم است، اظهار كرد: با اجراي پروژه هاي كيفي محصولات ايران خودرو نزديك به 40درصد افزايش كيفيت داشته اند اما ما اين را كافي نمي دانيم و به دنبال افزايش رضايتمندي مشتريان هستيم.

اعضاي شوراي اطلاع رساني دولت نيز در اين ديدار توانمندي ها و ظرفيت هاي موجود در گروه صنعتي ايران خودرو به ويژه اقداماتي كه در مركز تحقيقات در حال انجام است را در خور تحسين دانسته و اظهار اميدواري كردند صنعت خودرو كشور با تكيه بر اين توانمندي ها در آينده اي نزديك به موفقيت هاي ملي و منطقه اي دست پيدا كند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"